Industry Wire

Geplaatst door Teleperformance

Teleperformance wint internationale award voor COVID-19 Support Project

Utrecht, 26 november 2021 – Teleperformance Benelux heeft dinsdagavond een award gewonnen tijdens de European Contact Centre & Customer Service Awards (ECCCSA) 2021 in Londen. In de categorie Most Effective Management of Peak Demand behaalde Teleperformance de hoogste erkenning voor de werkzaamheden op de COVID-19 Test- en vaccinatie-afsprakenlijn.

Norbert van Liemt, CEO Benelux & Suriname: “Deze Europese prijs is een hele mooie erkenning voor hoe wij als team samenwerken om iedere dag weer een excellente service te leveren. Ik ben ontzettend trots op ons team en voel me vereerd dat we deze prijs in ontvangst hebben mogen nemen”.

European Contact Centre & Customer Service Awards
De uitreiking van de ECCCSA, de ‘Oscars’ van de contactcenter-branche, vond afgelopen dinsdagavond in Londen plaats. Teleperformance nam de gouden award mee naar huis. De award is een verdienste voor de werkzaamheden die Teleperformance heeft verricht in opdracht van GGD GHOR Nederland: het bemannen van de COVID-19 test- en vaccinatie-afsprakenlijn. In zeer korte tijd moest het aantal medewerkers enorm worden opgeschaald naar uiteindelijk 14.500 collega’s. Dat medewerkers nagenoeg allemaal vanuit huis werkten en op afstand trainingen volgden, maakte de operatie nog uitdagender. Teleperformance is er in geslaagd om dit succesvol te realiseren.

Van Liemt: “Deze award is een erkenning voor de continue innovatie van onze dienstverlening en de enorme inzet van al onze collega’s, daar zijn wij enorm trots op. Wij zijn dankbaar dat we een bijdrage mogen leveren aan dit maatschappelijke project. Deze maatschappelijke relevantie maakt de erkenning nog mooier. Juist in deze tijd blijven we onze kracht inzetten en zijn we constant in beweging op zoek naar verbetering.”

Over Teleperformance
Teleperformance is wereldwijd marktleider in outsourcing van omnichannel klantcontact. Teleperformance ondersteunt zijn partners met customer service, customer care, technische dienstverlening, backoffice-, retentie- en incassowerkzaamheden in de B2B- en B2C-markt. Het bedrijf verbindt mens en merk via voice, webcare en e-mail in vrijwel alle talen op 340 locaties in 83 verschillende landen. Bij Teleperformance werken wereldwijd ruim 330.000 medewerkers. Klanten voor het Nederlandse taalgebied worden bediend vanuit vestigingen in Utrecht, Zoetermeer, Tilburg, Maastricht, Zwolle en Paramaribo (Suriname).

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht