Industry Wire

Geplaatst door Crisp PR

Tellent kiest Crisp PR & Communicatie om naamsbekendheid in Benelux te vergroten

Amsterdam, 7 oktober 2025 – Tellent, het internationale HR-platform dat is ontstaan uit de fusie met het Nederlandse Recruitee, heeft Crisp PR & Communicatie gekozen als PR-partner om de positionering en naamsbekendheid in de Benelux te versterken. Met deze samenwerking zet Tellent een volgende stap in het uitbouwen van zijn merk in een competitieve HR-techmarkt.

Tellent biedt bedrijven een volledig geïntegreerd HR-platform dat recruitment, employee engagement en performance management samenbrengt. Wereldwijd wordt de software gebruikt door meer dan 10.000 organisaties in ruim 90 landen, waaronder namen als Toyota, Greenpeace en Miele. Daarmee behoort Tellent tot de snelstgroeiende HR-techbedrijven in Europa.

De keuze voor Crisp PR & Communicatie volgt op de ambitie van Tellent om in de Benelux steviger op de kaart te komen te staan. Naast het vergroten van de zichtbaarheid in de media richt de samenwerking zich op het profileren van Tellent als thought leader op het gebied van modern HR-beleid, employer branding en talentontwikkeling.

“Waar velen ons nog kennen als Recruitee, zetten we met Tellent de stap naar groei en innovatie in een breder HR-ecosysteem. Het is belangrijk dat we onze kernwaarden in deze reis blijven uitdragen,” zegt Rinke Adema, Head of Marketing bij Tellent. “Crisp PR & Communicatie heeft bewezen ervaring in het bouwen van merken in competitieve markten. Hun strategische aanpak en netwerk sluiten goed aan bij onze ambities.”

Crisp PR & Communicatie werkt voor uiteenlopende organisaties en scale-ups, waaronder Billink, Huidfonds en The Sharing Group, waar ook MyWheels en Hegg Energy onder vallen. Met Tellent als nieuwe klant breidt het bureau het klantenportfolio in de tech- en HR-sector verder uit.

“Wij kijken ernaar uit om samen met Tellent hun unieke verhaal verder te ontwikkelen en hun positie als toonaangevend merk en thought leader te versterken,” aldus Tibbe Dolman van Crisp PR & Communicatie.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht