Geplaatst door Trunkrs

terStal verhoogt conversie en klanttevredenheid door samenwerking met Trunkrs als betrouwbare bezorgpartner

terStal, het modebedrijf met fashion voor de hele familie, verhoogt klanttevredenheid en conversie dankzij een samenwerking met bezorgpartner Trunkrs. Het modebedrijf koos voor de piekperiode eind vorig jaar voor Trunkrs om snelle en duurzame levering van online bestellingen in Nederland en België te verzorgen. Na de eerste periode zijn de resultaten merkbaar positief en besluit terStal de samenwerking voort te zetten.

Duurzame service voor klanten door partnership

De samenwerking tussen Trunkrs en terStal werd gestart net voor piekperiode, een traditioneel drukke periode met uitverkoopdrukte en de feestdagen. De online bestellingen zijn sindsdien blijvend gestegen. Dominique Gloudemans E-Commerce Manager van terStal, zegt: “We zijn met Trunkrs gaan samenwerken omdat we onze klanten extra service wilden aanbieden met same day en next day bezorging. Trunkrs is daar erg goed in. Bovendien delen terStal en Trunkrs het belang van duurzaamheid en partnership, wat de keuze voor Trunkrs gemakkelijk maakte.”

“Deze samenwerking is belangrijk, de ‘green last mile’ service is het visitekaartje van ons bedrijf”

terStal ziet verbetering van de klanttevredenheid en groei in België

De start van de samenwerking verliep soepel en levert goede resultaten op. Gloudemans vervolgt: “De onboarding verliep soepel. En omdat Trunkrs same day en next day delivery biedt, kunnen we de pakketten ’s ochtends klaarmaken en zijn avonddiensten niet nodig. Trunkrs maakt echt waar wat ze zegt en kan het afgesproken bezorgvolume goed aan. Dat zien wij ook terug in onze resultaten, want onze klanttevredenheid is verbeterd. Omdat Trunkrs ook in België levert beperken de voordelen zich niet tot onze Nederlandse markt, maar biedt de samenwerking ook groeikansen. Doordat wij nu bezorging op een vertrouwde manier naar België kunnen aanbieden, is de stap om ook onze e-commerce activiteiten uit te breiden naar de Belgische markt eenvoudig gezet. Wij zijn dus blij met de keuze voor Trunkrs als betrouwbare en duurzame partner die onze pakketten op tijd bezorgt.”

terStal

Bij terStal shop je de nieuwste mode voor dames, heren en kids, een modebedrijf met fashion voor de hele familie. Winkelen bij terStal betekent een onderscheidend, scherp en relevant assortiment voor jong en oud voor een kleine prijs. De uitgebreide collectie wisselt snel. Hierdoor vind je er altijd de laatste modetrends. Naast de modecollectie, heeft terStal ook een uitgebreid assortiment basics, de leukste accessoires, ondermode, beenmode en nachtmode. Onze identiteit zal te allen tijde doorklinken in ons merk; uitdagend, no-nonsense, actueel en toegankelijk. Je kunt ons zowel online als offline vinden en met meer dan 200 winkels door heel Nederland. Onze missie is om kwalitatieve basismode en actuele modethema’s voor zoveel mogelijk mensen toegankelijk te maken. www.terstal.nl.

Over Trunkrs

Trunkrs is een aanbieder van een betrouwbare same day | next day duurzame bezorgservice in de ‘last mile’. Een zelf ontwikkeld slim logistiek systeem maakt dit mogelijk. Vanaf 2015 bezorgt Trunkrs in heel Nederland en inmiddels ook in België. Het hoofdkantoor van Trunkrs staat in Nieuwegein (NL).

Trunkrs zet zich vanaf het begin vol in op het creëren van de ultieme bezorgexperience. Met een duidelijke visie op de noodzaak van ketensamenwerking in verduurzaming van pakketbezorging door vooral gebruik te maken van de bestaande infrastructuren. Hiermee kijkt Trunkrs continu verder dan de eigen footprint. Vol enthousiasme om te zorgen dat de ‘last mile’ echt groen is en blijft.

Dat is Trunkrs. Zie ook: www.trunkrs.nl