Geplaatst door The Fully Bookers

The Fully Bookers bestaat vijf jaar en opent kantoor in Amsterdam

Digital Hospitality Agency The Fully Bookers viert zijn vijfjarig bestaan én opent een nieuw kantoor in Amsterdam.

The Fully Bookers heeft de afgelopen vijf jaar 150 verschillende restaurants, hotels en horecagroepen geholpen om de bezettingsgraad te maximaliseren door middel van innovatieve technologieën, zoals AI, big data, profiling en digitale marketingstrategieën. Daarvoor zijn eigenaren Youri Boekelman en Mitchell Ling een samenwerkingen aangegaan met partners als Formitable, MEWS en Piggy. The Fully Bookers werkte ook mee aan het programma Crisis in de tent met Herman den Blijker en Annemarie van Gaal.

Amsterdam
The Fully Bookers viert niet alleen het vijfjarig bestaan, het bureau opent ook een kantoor in Amsterdam, naast hun bestaande kantoor in Den Haag. De hoofdstad is met een reden gekozen. Ling: “Hier is de concurrentie onder horeca het sterkst en juist hier denken wij een verschil te kunnen maken. Daarnaast vinden wij het belangrijk om een persoonlijke band op te bouwen met onze klanten en dit gaat makkelijker als we er dicht op zitten.”

AI en predictive analytics
De komende jaren willen Boekelman en Ling zich voornamelijk focussen op de costumer journey en het inzetten van AI. Boekelman: “Met de gegevens van de gasten die we verzamelen voor onze klanten, kunnen ze betere bedrijfsmatige beslissingen nemen, waardoor weer meer rendement gecreëerd kan worden. We werken door de inzet van AI en predictive analytics niet alleen in het heden, maar voorspellen ook de toekomst. Hierdoor kunnen we de bezettingsgraad efficiënter maximaliseren.” Naast verder innoveren, staat het uitbreiden van The Fully Bookers hoog op het wensenlijstje. Ling: “We hebben al een mooi klantenportfolio opgebouwd in Vlaanderen, maar we openen ook heel graag kantoren in landen als Duitsland, Spanje en Frankrijk.”