Geplaatst door Inner Circle

The Inner Circle benoemt Scott Harvey tot Digital Communications Manager

The Inner Circle breidt het Nederlandse team uit door Scott Harvey tot Digital Communications Manager te benoemen. Scott was hiervoor Managing Editor bij Global Dating Insights, een toonaangevend vakblad in de datingindustrie. Harvey zal, dankzij zijn kennis van de datingindustrie, alle digitale communicatie van de Nederlandse dating-app managen.

Perfecte match voor The Inner Circle
The Inner Circle heeft inmiddels meer dan twee miljoen leden en achttien werknemers in de kantoren in Londen en Amsterdam. Harvey versterkt het team op het hoofdkantoor in Amsterdam. Hij zal alle sociale media en e-mailcommunicatie beheren en publiekgerichte digitale campagnes creëren.

Michael Krayenhoff, COO van The Inner Circle: “Scott’s vorige functie bij Global Dating Insights geeft hem inzicht in de hele datingindustrie. Dat maakte hem de perfecte match voor ons. We zijn verheugd om te zien dat hij zijn datingkennis combineert met zijn redactionele ervaring om onze ledengemeenschap te betrekken en verder op te bouwen.”

Scott: “Na de indrukwekkende groei en het succes van The Inner Circle door de jaren heen te hebben gezien, ben ik verheugd om het team te versterken. Het bedrijf bevindt zich in een fantastische positie. Ik sta dan ook te popelen om met de digitale communicatie aan de slag te gaan en het bedrijf verder te helpen groeien.”