Geplaatst door The Share Council

The Share Council schaart zich met beursgang in select groepje bv’s

Ondanks het feit dat Nederland in vergelijking met veel andere landen een kleine stipje op de wereldkaart is, zijn we sinds jaar en dag voorloper op financieel gebied. Zo werd de roemruchte Verenigde Oost-Indische Compagnie in het jaar 1602 de eerste onderneming ter wereld die publiek verhandelbare aandelen uitgaf. Tegenwoordig kunnen we ons geen wereld meer voorstellen zonder aandelen en speelt dit financiële instrument een belangrijke rol op het economische wereldtoneel. Deze traditie van innovatie willen The Share Council voortzetten met behulp van een digitaal platform voor eigenaarschap.

Met het platform van The Share Council kunnen ondernemers met één druk op de knop medewerkers, klanten, investeerders, maar ook leveranciers mede-eigenaar maken van hun bedrijf. Op die manier bouwen ondernemers een ecosysteem van loyale stakeholders rondom hun bedrijf die samen profiteren van de groei van de onderneming.

Aandelen voor iedereen, motivatie door participatie. Dat is wat The Share Council wil bereiken.

The Share Council naar de beurs
Nu is het tijd voor de volgende stap in de missie van The Share Council om iedereen aandeelhouder te maken van het bedrijf waar hij of zij werkt. Om een economie te bouwen waarin iedereen de kans heeft om deel te nemen in het grote kapitaal.

De volgende stap is de beursgang van The Share Council.

In samenwerking met het Nederlandse handelsplatform Nxchange wordt de beursgang van The Share Council voorbereid. Hiermee wordt The Share Council nog voor het einde van het jaar lid van een select groepje bvs met een beursnotering in Nederland.

De oprichter van The Share Council, Quintus Willemse, zegt hierover: ”Waar het ons de komende jaren gaat brengen is lastig te voorspellen, maar het is in ieder geval een prachtige stap. Hiermee laten we aan onze klanten zien dat dankzij onze samenwerking met Nxchange een beursgang ook voor hen tot de mogelijkheden behoort. Echt waanzinnig om daarmee onze klanten te helpen groeien!”

Investeren in The Share Council?
Lijkt het je gaaf om te investeren in The Share Council? Er loopt momenteel een investeringsronde lopen waarmee het bedrijf in totaal €300.000 wil ophalen in ruil voor 12% van het eigenaarschap. Wil je meer informatie over The Share Council? Sluit je dan aan bij de hun LinkedIn Group of Telegram, waar je laagdrempelig al je vragen kunt stellen aan het team.

Meer informatie over de investeringsronde kun je vinden op: https://www.thesharecouncil.com/investeer-mee-in-the-share-council.