The Social Hub kiest na uitgebreid pitchproces voor UM als nieuw mediabureau
The Social Hub, het toonaangevend hospitality merk uit Amsterdam met 21 hotels verspreid over Europa, heeft UM gekozen als nieuw mediabureau voor al haar media-activiteiten na een uitgebreid pitchproces.
UM gaat aan de slag met de volledige mediastrategie en executie van branding tot performance, en ondersteunt The Social Hub in het verder uitbouwen van haar onderscheidende merkverhaal, ontstaan vanuit community, creativiteit en verbinding.
De keuze voor UM sluit aan op de recente uitbreiding van het wereldwijde marketingteam van The Social Hub onder leiding van Trix van der Vleuten. Met dit team zet het B-Corp gecertificeerde en impact gedreven hospitality merk in op een geïntegreerde, data-gedreven marketingaanpak die lokale relevantie koppelt aan internationale groei.
“Wij bevinden ons in een interessante groeifase waarin we onze Europese footprint verder uitbreiden,” zegt Trix van der Vleuten, Chief Marketing Officer van The Social Hub. “Daarbij zoeken we partners die onze creatieve ambitie delen én begrijpen hoe we impact kunnen maken bij diverse doelgroepen. UM heeft bewezen die combinatie van strategische scherpte en executiekracht in huis te hebben.”
“The Social Hub is een merk dat vooroploopt in sociale impact en community building binnen de hospitality sector,” vult Justus Wever, Managing Director UM, aan. “We zijn trots dat zij voor UM hebben gekozen om die kracht verder te vertalen naar merkimpact en meetbare groei in heel Europa.”
Over The Social Hub
The Social Hub is een Europese hospitality-onderneming die traditionele hotelovernachtingen combineert met een levendige, community-gedreven ervaring voor gasten, co-workers en buurtbewoners. Opgericht in 2012 door ondernemer Charlie MacGregor, herdefinieert The Social Hub de rol van hotels in steden: het zijn plekken waar mensen van alle achtergronden kunnen leren, verblijven, werken, ontspannen, en vooral: met elkaar in contact komen.
Het hoofdkantoor van The Social Hub is gevestigd in Amsterdam en het bedrijf is een gecertificeerde B Corporation. De organisatie is gebouwd op een sterke inzet voor sociale en ecologische impact. Het unieke hybride model bestaat uit stijlvol ontworpen hotelkamers voor korte en lange verblijven, studentenkamers, co-workingruimtes, vergader- en eventfaciliteiten, restaurants en bars, 24-uurs sportscholen en publieke ruimtes zoals dakterrassen, parken en culturele locaties.
Met meer dan 10.000 kamers verdeeld over 21 hubs in Europa’s meest bruisende steden. Waaronder Amsterdam (twee hubs), Barcelona, Berlijn, Bologna, Delft, Eindhoven, Florence (twee hubs), Glasgow, Groningen, Maastricht, Madrid, Parijs, Porto, Rome, Rotterdam, San Sebastian, Den Haag, Toulouse en Wenen – creëert The Social Hub inclusieve omgevingen waar diverse groepen mensen samenkomen onder één dak.
The Social Hub voert daarnaast een uitgebreid programma voor maatschappelijke impact, waaronder de TSH Talent Foundation, die wordt ondersteund door een belofte om 1% van de jaarlijkse wereldwijde omzet te doneren. Elk jaar worden er meer dan 6.000 community-events georganiseerd door heel Europa, die bijdragen aan nieuwe ideeën en blijvende verbindingen in elke stad.
Twee nieuwe hubs zijn momenteel in ontwikkeling in Lissabon en Turijn.
Meer informatie: www.thesocialhub.co
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.