Geplaatst door Storyboard

Thuisbezorgd.nl en Storyboard lanceren ‘Wat eten we vandaag’ influencer campagne met Ferry Doedens

26 april 2019 – Vandaag lanceert Thuisbezorgd.nl de derde video uit hun nieuwe online influencer serie met acteur Ferry Doedens. Voor de online ‘Wat eten we vandaag’ campagne, werkt Thuisbezorgd.nl wederom samen content- en influencer bureau Storyboard.

In de influencer campagne ‘Wat eten we vandaag?’ positioneert Thuisbezorgd.nl zich als hét antwoord op de welbekende vraag ‘wat eten we vandaag?’. Middels de ruime diversiteit aan gerechten probeert Thuisbezorgd.nl de consument te helpen door deze dagelijks terugkerende vraag te beantwoorden.

De campagne bestaat uit drie video’s die herkenbare ‘diner-dilemma’s’ tot leven brengt: van de sportschool, tot een date-night op de bank en Koningsdag. Dit gezien Koningsnacht, Koningsdag en de ‘day after’ gezamenlijk het grootste salesmoment van het jaar zijn voor Thuisbezorgd.nl. De online influencer serie, met Ferry Doedens in de hoofdrol, is een online verlengstuk op de gelijknamige ‘Wat eten we vandaag’ TVC-campagne van Thuisbezorgd.nl.

Thomas van den Hof, Sr. Brand Manager, Thuisbezorgd.nl: “Het is steeds lastiger om onze doelgroep middels traditionele media te bereiken, vandaar dat onze nieuwe campagne vroeg om een passende influencer campagne, dat naadloos aansluit bij de spelregels van online. In Storyboard hebben we een sterke partner die met originele inzichten en storytelling Thuisbezorgd.nl weet te positioneren als het makkelijke en verantwoorde antwoord zijn op de vraag “Wat eten we vandaag?”! We zijn dan ook erg blij met het resultaat.”

Het is niet de eerste keer dat Storyboard en Thuisbezorgd.nl de handen ineen hebben geslagen om een dergelijke campagne door te vertalen naar een relevante influencer samenwerking. Eerder ging op nieuwjaarsdag al een internationale campagne live met Kaj Gorgels, om consumenten er bewust van te maken dat de keuze bij Thuisbezorgd.nl zeer divers is.

Je bekijkt de video met Ferry hier: https://www.instagram.com/p/BwtRfWQn1hN/

Over Storyboard

Storyboard is een award winning influencer- en content bureau. Door de combinatie van creativiteit en data, ontwikkelt Storyboard content die raakt, met distributie die werkt. Storyboard helpt merken als Heineken, ASICS, Jack Daniel’s en Coty om hun verhaal te vertellen met impact.

Contact

Storyboard Media B.V. // Floyd van Lith // telefoon: 06 4305 1771 // e-mail: floyd@storyboard-agency.com

Over Thuisbezorgd.nl/Takeaway.com

Takeaway.com is de grootste online eten-bestelsite in continentaal Europa en Israël. Het bedrijf brengt consumenten en restaurants samen middels haar platform. Met ongeveer 44.000 aangesloten restaurants biedt Takeaway.com een grote variëteit aan eten. Het bedrijf werkt voornamelijk samen met bezorgrestaurants. Daarnaast biedt Takeaway.com een bezorgservice in 38 Europese steden in 10 landen voor restaurants die zelf niet bezorgen.

Sinds de oprichting in 2000 is Takeaway.com snel gegroeid tot de grootste online marktplaats voor bezorgmaaltijden van continentaal Europa, met activiteiten in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Polen, Zwitserland, Luxemburg, Portugal, Bulgarije, Roemenië en Israël. In de twaalf maanden eindigend op 31 December 2018, verwerkte Takeaway.com meer dan 94 miljoen bestellingen van 14,1 miljoen unieke consumenten.

Met meer dan 2.600 werknemers realiseerde het bedrijf een bruto waarde van de handelswaar van €1,8 miljard en een omzet van €240 miljoen in de twaalf maanden eindigend op 31 December 2018.

Takeaway.com is beursgenoteerd aan Euronext Amsterdam (AMS: TKWY).