Industry Wire

Geplaatst door Thuisbezorgd

Thuisbezorgd.nl verloot outfits van Katy Perry voor het goede doel

Katy Perry pronkt met een hele nieuwe wereld aan smaken in de nieuwste ‘Zei d’r iemand Thuisbezorgd’-reclame. En het goede nieuws is, fans maken kans om één van de unieke California Girl outfits uit de video te bemachtigen. Fashionista’s, fans en foodies kunnen tot 1 augustus meedoen aan een speciale online loterij. Alle opbrengsten gaan naar World Central Kitchen, een liefdadigheidsinstelling die maaltijden verstrekt aan mensen die slachtoffer zijn van humanitaire, klimaat- en maatschappelijke crisissen.

Exclusief design
Van een sla-bh en disco-jurk tot een op kaas geïnspireerde outfit: in totaal zijn er zes kledingstukken beschikbaar in Katy Perry’s kenmerkende, kleurrijke stijl. Veel van de items zijn ontworpen door één van Katy’s favoriete kostuumontwerpers, Heather Picchiottino. De ludieke outfits worden geleverd met een echtheidscertificaat dat door Katy zelf is ondertekend en bevestigt dat de outfits door de popster zijn gedragen. Fans kunnen kiezen uit de volgende kledingstukken:
• Daisy Chain Dress
• Cotton Candy Sleep Set
• Ice Box Parka
• Baby Gem Brassiere
• Fromage Frock
• Roller Disco Wrap
World Central Kitchen
Thuisbezorgd.nl doneert alle opbrengsten van de loterij aan World Central Kitchen. De liefdadigheidsinstelling staat in de frontlinie van hongerbestrijding en heeft al meer dan 70 miljoen verse maaltijden uitgedeeld aan mensen die zijn getroffen door natuurrampen en andere crisissen. Ze werken niet alleen aan de opbouw van lokale voedselsystemen, maar verbeteren ook de voedsel- en voedingszekerheid door chef-koks op te leiden, schone bereidingsmethoden te introduceren en kleine voedselbedrijven te ondersteunen. Mensen die willen doneren aan World Central Kitchen buiten de loterij om kunnen hier terecht.

Katy Perry vertelt over de samenwerking: “We hebben niet alleen een fantastische video en pakkend nummer gemaakt, maar Thuisbezorgd.nl verloot ook enkele outfits van de set waarvan de opbrengsten allemaal naar World Central Kitchen gaan. Een aantal gelukkigen kan dus echt de scenario’s uit de video beleven en een sandwich eten in bad!”

Thomas van den Hof, Marketing Lead bij Thuisbezorgd.nl zegt: “Het was erg leuk om met Katy samen te werken aan onze nieuwe ‘Zei d’r iemand Thuisbezorgd’-campagne. Als onderdeel van de samenwerking zijn we er nu klaar voor om een paar mensen blij te maken met een wel heel speciale bezorging. Het mooiste is dat al het ingezamelde geld naar World Central Kitchen gaat, een organisatie die wij vanwege hun missie en fantastische werk een warm hart toedragen.”

José Andrés, oprichter van World Central Kitchen, voegt toe: “We zijn Thuisbezorgd.nl en Katy erg dankbaar voor hun keuze om ons te steunen en zich aan te sluiten bij onze missie om honger te bestrijden. Mede dankzij deze steun kunnen we doorgaan met het verstrekken van maaltijden aan degenen die het het hardst nodig hebben.”

Fans kunnen een onbeperkt aantal loten kopen, wat betekent dat ze onbeperkt kans maken om één van de iconische outfits te winnen. De gelukkige winnaars worden op 15 augustus via e-mail op de hoogte gebracht van hun speciale bezorging. Deelnemen kan vanaf nu tot 1 augustus 2022. Meer informatie is hier te vinden.

De nieuwe TV-reclame van Thuisbezorgd.nl geeft een kijkje in Katy’s wereld en toont haar bijzondere outfits en gevoel voor mode. Nu kunnen fans een stukje daarvan thuisbezorgd krijgen. De volledige reclame is hier te bekijken.

NOOT VOOR DE REDACTIE. NIET VOOR PUBLICATIE.

Over Thuisbezorgd.nl / Just Eat Takeaway.com N.V.
Just Eat Takeaway.com (LSE: JET, AMS: TKWY, NASDAQ: GRUB) is wereldwijd een toonaangevende online marktplaats voor de bezorging van eten buiten China.

Het bedrijf, met zijn hoofdkantoor in Amsterdam, richt zich op het verbinden van consumenten en restaurants met hun platform. Met meer dan 580.000 aangesloten restaurants biedt Just Eat Takeaway.com klanten een breed aanbod van eten. Just Eat Takeaway.com werkt vooral samen met bezorgrestaurants. Daarnaast biedt het zijn eigen bezorgdiensten aan voor restaurants die niet zelf bezorgen.

Het bedrijf is snel gegroeid naar een van de grootste eten bestelsites ter wereld. Het is actief in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Nederland, Canada, Australië, Oostenrijk, België, Bulgarije, Denemarken, Frankrijk, Ierland, Israël, Italië, Luxemburg, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Polen, Portugal, Roemenië, Slowakije, Spanje en Zwitserland en via samenwerkingen in Colombia en Brazilië.
Over World Central Kitchen
World Central Kitchen is opgericht in 2010 door chef-kok José Andrés. De organisatie staat in de frontlinie van hongerbestrijding en heeft al meer dan 70 miljoen verse maaltijden uitgedeeld aan mensen die zijn getroffen door humanitaire-, klimaat- en maatschappelijke crisissen over de hele wereld. World Central Kitchen werkt niet alleen aan de opbouw van lokale voedselsystemen, maar verbetert ook de voedsel- en voedingszekerheid door chef-koks op te leiden, schone bereidingsmethoden te introduceren en kleine voedselbedrijven te ondersteunen. Daarnaast biedt World Central Kitchen educatieve- en netwerkmogelijkheden aan.

Kom meer te weten via wck.org of bekijk de nieuwe documentaire ‘We Feed People’ op Disney Plus.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht