Industry Wire

Geplaatst door DDMA

Ticketverkoop Email Marketing Automation Summit 2024, inschrijving EMAS Awards geopend

Op 27 juni 2024 organiseert branchevereniging DDMA een nieuwe editie van de Email Marketing Automation Summit (EMAS). Dit keer op een nieuwe locatie, Circa Amsterdam, en voor het eerst volledig in het Engels. De EMAS is hét kennisevenement op het gebied van e-mail marketing automation en een no-brainer voor iedere (e-mail)marketeer. Early-bird tickets zijn nu verkrijgbaar (tot en met 17 maart).

Tijdens de EMAS krijgen bezoekers toegang tot inzichten die niet zomaar verkrijgbaar zijn door even te Googelen of op openbare platformen. Alle content is one-of-a-kind en van onschatbare waarde voor jouw bedrijfspraktijk. Topics die onder meer aan bod komen: De toekomst van marketing automation ,(generative) AI, deliverability, security, cookieless , leadgeneratie, databasegroei, design, creatie en copy, legal en privacy, analytics, tooling, de rol van de (e-mail)marketeer van de toekomst, en nog veel meer. De line-up van de EMAS wordt op dit moment nog samengesteld. Sprekers volgen binnenkort.
Inschrijving EMAS Awards 2024 geopend

Traditiegetrouw worden tijdens de EMAS de EMAS Awards uitgereikt. De inschrijving hiervoor is vanaf vandaag geopend. Ambitieuze e-mailmarketing (automation) professionals kunnen dit jaar deelnemen in 3 categorieën: Email Marketing Automation Excellence, Best Outstanding Email en Young Talent. Ga om je case in te dienen en voor meer informatie naar: emas.nu/awards. De uitreiking vindt plaats tijdens de EMAS op 27 juni in de Kromhouthal in Circa Amsterdam.

De vakjury bestaat uit experts vanuit verschillende hoeken van de data-driven marketingindustrie: Juryvoorzitter Joris de Bruijne (SOLVM), Niels Gleditzch (Albert Heijn), Alexandra Stuij (Nederlandse Loterij), Jill Steffen (Freelance data marketeer), Kevin Duijndam (Air France-KLM), Wilbert Heinen (Centraal Beheer), Roxsane Maxwell (Zingo Pow), Jos Meijer (In Good Company) en Maxime Mittelmeijer (Coolblue).

Voor de bureaus: De Battle of the Agencies staat ook dit jaar weer op het programma. In deze competitie strijden bureaus om wie de beste e-mailcampagne maakt voor een nader te bepalen opdrachtgever. De inschrijving hiervoor opent binnenkort.
Over de EMAS

Met vorig jaar bijna 500 bezoekers is de EMAS de grootste conferentie op het gebied van e-mail marketing automation in de Benelux. E-mailmarketeers, CRM-marketeers, digital marketeers en marketing automation-specialisten komen bijeen om te leren over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van onder meer deliverability, security, e-mail marketing automation en leadgeneratie. Voor bezoekers is de EMAS hét moment van het jaar om te sparren met internationale, toonaangevende sprekers binnen hun vakgebied. De volgende editie vindt plaats op 27 juni 2024 in Circa Amsterdam en wordt mede mogelijk gemaakt door sponsoren Maileon en Deploytec. Ga voor meer informatie naar emas.nu.
Over DDMA

DDMA is de grootste branchevereniging voor marketing en data. Wij zijn een netwerk van ruim 360 merken, non-profits, uitgevers, bureaus en tech-leveranciers die data succesvol en verantwoord willen inzetten voor marketingdoeleinden. Wij duiden ontwikkelingen op het gebied van technologie, regelgeving en ethiek en brengen marketeers, dataspecialisten en juristen bij elkaar om hen te helpen groeien in hun vak. Ook bevorderen we zelfregulering en zijn we gesprekspartner van beleidsmakers en toezichthouders.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht