Geplaatst door TIE Kinetix

TIE Kinetix benoemt nieuwe Managing Director TIE Kinetix France SAS

De Raad van Bestuur van TIE Kinetix is verheugd om aan te kondigen dat dhr. Cédric Pillac met ingang van 25 januari 2021 wordt aangewezen als Managing Director TIE Kinetix France SAS. Dhr. Cédric Pillac zal daarnaast ook onderdeel worden van het managementteam van het bedrijf.

Dhr. Cédric Pillac (1973) is in het bezit van een mastergraad van ESCP Europe in business en marketinginnovatie, en heeft meer dan 20 jaar ervaring in EDI en supply chain digitalisering. Alvorens in dienst te treden bij TIE Kinetix, heeft hij functies bekleed in algemeen management, sales en marketing voor diverse softwarebedrijven in Frankrijk.

Als Managing Director is hij verantwoordelijk voor TIE Kinetix France SAS en is zijn opdracht om het bedrijf verder uit te bouwen op de fundering van de huidige, succesvolle resultaten. Cédric’s ervaring zal TIE Kinetix helpen de Franse organisatie verder te laten ontwikkelen en groeien om zo de aanwezigheid in Frankrijk aanzienlijk te vergroten.

Jan Sundelin, CEO van TIE Kinetix, zegt: “Dhr. Pillac is een sterke zakelijke leider en zal, met een sterke focus op de groei van het bedrijf, het verschil maken als Managing Director van de TIE Kinetix France organisatie. We kijken er erg naar uit dat Cédric onze activiteiten in Frankrijk naar het volgende niveau zal brengen en zal bijdragen aan het toekomstige succes van ons bedrijf.”

Cédric Pillac zegt: “Ik ben verheugd om in mijn nieuwe rol binnen TIE Kinetix te starten en de kans te krijgen om de toekomst van het bedrijf mede vorm te geven. Met superieure EDI Integratie producten en een uitstekend team zijn we klaar om toonaangevende oplossingen te leveren aan onze klanten.”

Over TIE Kinetix

Bij TIE Kinetix leveren wij Software-as-a-Service (SaaS) oplossingen aan bedrijven, (semi-) overheidsinstanties en hun zakenpartners om supply chain processen te vereenvoudigen door volledig elektronische uitwisseling van zakelijke documenten. FLOW Partner Automation, ons software platform, stelt de gebruikers in staat om slimmer samen te werken met hun zakenpartners en de communicatie te stroomlijnen door naadloze integratie met elk bestaand (IT-) systeem. Sinds 1987 ondersteunen wij alle EDI- en e-facturatiestandaarden en de communicatiemethoden die hier wereldwijd voor worden gebruikt. Ons internationale team deelt hun expertise en ervaring met onze ruim 2.500 klanten en vereenvoudigen de jaarlijkse uitwisseling van meer dan 1 miljard documenten via FLOW.

TIE Kinetix is een beursgenoteerd bedrijf (Euronext: TIE) en heeft kantoren in Nederland, Frankrijk, Duitsland, Australië en de Verenigde Staten. Ga voor meer informatie naar www.TIEKinetix.com/nl en volg ons op Linkedin, Twitter, Facebook, Xing en YouTube.