Geplaatst door TIE Kinetix

TIE Kinetix presenteert de Herfstrelease 2021 van het FLOW-platform

TIE Kinetix, een leider in 100% digitalisering van de supply chain, kondigt vandaag de Herfstrelease aan van het FLOW Partner Automation platform. Dankzij verbeteringen in transparantie over het gehele platform kunnen eindgebruikers makkelijker prioriteiten stellen in workflows en een duidelijk overzicht houden over inkomende en uitgaande documenten. In combinatie met extra aanpassingsopties voor het platform, hebben FLOW-klanten de mogelijkheid om de productiviteit en bedrijfsefficiëntie aanzienlijk te verhogen.

FLOW wordt voortdurend geoptimaliseerd om te voldoen aan de diverse, geavanceerde behoeften van TIE Kinetix klanten. Recente updates laten een duidelijke focus zien op eenvoud en gemak voor alle eindgebruikers. Om te beginnen is de inzichtelijkheid verbeterd: er zijn op kleur gecodeerde stipiconen toegevoegd aan het documentoverzicht, die elk dienen als een indicator van de documentstatus in een bepaald bedrijfsproces. Daarnaast is het nu mogelijk voor administrators om custom markeringen te definiëren om documenten te markeren op basis van status (bijv. afgewezen).

“Wij willen het leven van onze klanten makkelijker maken”, zegt Jan Sundelin, CEO van TIE Kinetix. “Door bijvoorbeeld platte tekst aan te vullen met een kleurcoderingssysteem, beginnen gebruikers snel visuele associaties te vormen met de status van documenten. Het is niet langer een kwestie van regels lezen en herlezen om erachter te komen welke uitwisselingen prioriteit moeten krijgen. Een snelle blik is nu voldoende. Wij vinden dat alle activiteiten om documenten uit te wisselen even eenvoudig moeten zijn.”

De volgende FLOW-upgrades zijn het ook waard om te vermelden:

• Ontvang rechtstreeks vanuit de dashboardwidget real-time updates over de documentuitwisselingen
  • Neem directe links naar specifieke documenten op in e-mailberichten aan handelspartners
  • Definieer bedrijfsregels met bepaalde voorwaarden om te bepalen welke velden voor handmatige gegevensinvoer zichtbaar zijn voor gebruikers
  • Ontvang automatische meldingen per e-mail als bulkdownloads zijn voltooid

De FLOW Partner Automation Herfstrelease van 2021 bestaat uit ontwikkelingen en verbeteringen voor het gehele FLOW platform en diverse modules. Alle nieuwe features en functionaliteiten zijn per direct beschikbaar voor alle TIE Kinetix klanten. Voor een gedetailleerd overzicht van de verbeteringen verwijzen wij u naar: https://tiekinetix.com/nl/release-notes

Over TIE Kinetix

Bij TIE Kinetix leveren wij Software-as-a-Service (SaaS) oplossingen aan bedrijven, (semi-) overheidsinstanties en hun zakenpartners om supply chain processen te vereenvoudigen door volledig elektronische uitwisseling van zakelijke documenten. FLOW Partner Automation, ons software platform, stelt de gebruikers in staat om slimmer samen te werken met hun zakenpartners en de communicatie te stroomlijnen door naadloze integratie met elk bestaand (IT-) systeem. Sinds 1987 ondersteunen wij alle EDI- en e-facturatiestandaarden en de communicatiemethoden die hier wereldwijd voor worden gebruikt. Ons internationale team deelt hun expertise en ervaring met onze ruim 2.500 klanten en vereenvoudigen de jaarlijkse uitwisseling van meer dan 1 miljard documenten via FLOW.

TIE Kinetix is een beursgenoteerd bedrijf (Euronext: TIE) en heeft kantoren in Nederland, Frankrijk, Duitsland, Australië en de Verenigde Staten. Ga voor meer informatie naar www.TIEKinetix.com/nl en volg ons op LinkedIn, Twitter, Facebook, Xing en YouTube.