Industry Wire

Geplaatst door T-Mobile

T-Mobile introduceert 9D luister-thriller ‘Beller Onbekend’

Amsterdam 17 december 2020 – De dagen worden korter, kouder, donkerder en door de pandemie zijn we veel aan huis gekluisterd. Om deze periode wat aangenamer te maken, biedt T-Mobile haar klanten een bijzondere ervaring, namelijk: ‘Beller Onbekend’. Een luister-thriller in 9D-geluid, ontwikkeld door digital brand & experience bureau CODE D’AZUR, in samenwerking met Big Orange – The Audio Agency.

Beller Onbekend is een unieke geluidservaring waarbij je het verhaal ervaart alsof je er middenin staat. Alle details in het verhaal zijn goed hoorbaar en de 9D-techniek laat de geluidseffecten levensecht overkomen. Goed opletten tijdens de luister-thriller is essentieel. Naderhand krijgen luisteraars namelijk de kans om een aantal vragen te beantwoorden en daarmee leuke prijzen te winnen.

Het scenario is geschreven door Michael Leendertse en Thomas van der Ree (bekend van o.a. Ares, Feuten, Bankier van het Verzet en Vliegende Hollanders). De hoofdrollen worden ingesproken door Monic Hendrickx, Victor Löw en Sergio Hasselbaink. Gijs Kuijper is verantwoordelijk voor het artwork van de luister-thriller.

Leo Hensen, Director Consumer Marketing & Communications bij T-Mobile: “T-Mobile waardeert haar klanten. We zijn daarom constant bezig met het ontwikkelen van relevante acties en campagnes om iets extra’s te bieden. Omdat wij openstaan voor innovatieve en unieke ideeën bedacht CODE D’AZUR een alternatieve strategische benadering voor onze loyaliteitscampagnes, waarbij giveaways plaatsmaken voor digitale ervaringen met een win element. Afgelopen zomer trapten we deze strategie af met de lancering van ‘Woordzoeker’ een digitaal community-spel. Wegens het succes van die campagne hebben we deze strategie doorgezet en onze klanten dit najaar verrast met een meeslepende 9D luisterervaring.”

Nik Nieuwenhuijs, medeoprichter en CEO van CODE D’AZUR: “De vernieuwende aanpak van T-Mobile laat zien dat er voor merken interessante mogelijkheden zijn op het gebied van base-marketing. En dat digitale ervaringen, wanneer ze met zorg en aandacht worden uitgevoerd, tot goede resultaten kunnen leiden in vergelijking met traditionele loyalty-tactieken.”

Beller Onbekend is tot 21 december te beluisteren via: https://belleronbekend.t-mobile.nl/

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht