Industry Wire

Geplaatst door Stroom

TNO kiest voor Stroom

9 juli 2020, Amsterdam – Stroom, onderdeel van CANDID, is sinds begin mei aan de slag gegaan voor TNO. Onafhankelijke onderzoeksorganisatie TNO heeft het mediabureau ingeschakeld als strategisch mediapartner voor de ‘Zie het voor je’ campagne.

Onder leiding van Matthijs Kloezeman, media-adviseur bij Stroom, is de eerste content flight – een content partnership met Nu.nl – reeds gelanceerd. Het doel is om te laten zien waar TNO voor staat en om via branded content te laten zien welke waarde TNO levert aan de samenleving. In juli start de eerste radio flight en in oktober volgt de tweede content flight van de ‘Zie het voor je’ corporate campagne.

Een reactie van TNO’s Nathalie van de Put (Manager Marketing & Branding) & Bianca Kooter (Projectmanager Marketing & Corporate Communicatie): ‘’Stroom verdiept zich echt in de organisatie en maakt een op maat voorstel, maar blijft flexibel en beweegt mee met de doelstellingen van ons als klant, ook als deze verschuiven. Dit is van zeer grote waarde gebleken in deze bijzondere periode van de afgelopen maanden waarbij er ook in het medialandschap veel verschuivingen en onzekerheden waren.

De experts van Stroom geven strategisch advies, zorgen voor onderbouwing, blijven operationeel scherp en stellen continu de juiste kritische vragen. Dit stelt ons in staat om samen het beste resultaat uit een campagne te halen.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht