Geplaatst door TOM

TOM lanceert ‘Hét Grote Cadeauboek van TOM’

Bladel, 21 september, 2020 – Tom Omnichannel Management (TOM) uit Bladel lanceert ‘Het Grote Cadeauboek van TOM’. Dit fysieke cadeauboek wordt vanaf vandaag met alle bestellingen meegestuurd. Hét Grote Cadeauboek van TOM is een boek boordevol cadeaus voor de feestmaanden, voor jong én oud.

Combinatie tussen offline en online
TOM brengt dit jaar voor het eerst een fysiek cadeauboek uit. In 2019 is er al een digitale versie van een cadeauboek voor de feestdagen van het bedrijf verschenen, maar dit jaar is er groots uitgepakt. Hét Grote Cadeauboek van TOM bestaat uit ruim tweehonderd pagina’s boordevol cadeaus, inspiratie en handige QR-codes om producten direct te kunnen bestellen. Met het fysieke cadeauboek worden offline- en onlinekanalen gecombineerd. Als internationaal e-commercebedrijf richt TOM zich vooral op de online markt. Een fysiek cadeauboek brengt TOM bij de mensen in huis. En door de QR-codes die te vinden zijn in het boek wordt de koppeling met online snel gemaakt. Blader door het boek, scan de QR-code en bestel het product eenvoudig online.

Een cadeauboek voor iedereen
Hét Grote Cadeauboek van TOM bevat cadeaus voor jong én oud. Van speelgoed en fietsen tot huis- en tuinaccessoires en sportartikelen. In het ruim tweehonderd pagina’s tellende boek staan cadeaus voor iedereen. Hiermee onderscheidt het cadeauboek van de Brabantse onderneming zich van andere cadeauboeken voor de feestdagen, die vaak enkel gericht zijn op kinderen.

Inspireren en helpen
TOM is in 2005 begonnen met een kleine fietsenwinkel in Tilburg. Inmiddels is het bedrijf uitgegroeid tot een internationaal e-commercebedrijf met 13 verschillende webshops. Het assortiment van de 13 webshops is enorm, namelijk ruim 2 miljoen producten. En tussen al deze producten zitten veel potentiële cadeaus voor de feestdagen. Hét Grote Cadeauboek van TOM staat bomvol met cadeaus voor de feestdagen. Hiermee biedt de onderneming hulp bij het zoeken in het grote aanbod van zijn webshops. ‘Met het cadeauboek willen we de klant inspireren en een handje helpen bij het zoeken naar leuke cadeaus om te geven of krijgen tijdens de feestdagen’, aldus CEO Tom te Riele. Hét Grote Cadeauboek van TOM wordt vanaf vandaag met alle bestellingen meegeleverd. Ook is het boek online te vinden, op iedere webshop en de Social Media kanalen.