Geplaatst door Topgeschenken.nl

Topgeschenken Nederland kiest Van Diemen PR voor coaching medewerkers en restyling huisstijl

Nieuw-Vennep, 6 oktober 2021- Topgeschenken Nederland heeft creatief bureau Van Diemen PR onder de arm genomen om alle medewerkers te coachen en de huisstijl te restylen.

Topgeschenken, met de vier merken Topbloemen.nl, Topfruit.nl, Toptaarten.nl en Topgeschenken.nl, wil de 120 medewerkers mee laten bouwen aan de gewenste identiteit van de organisatie. Het personeel zal daarom worden gecoacht in het concreet maken van de gewenste identiteit van de organisatie in termen van kennis, houding en gedrag om de gewenste identiteit te vertalen naar concreet gedrag op de werkvloer.

Panelsessies
Met klanten van de vier verschillende merken zullen panelsessie worden gehouden om de associaties met de vier merken te bespreken en meer inzicht te krijgen in de koopmotieven van klanten. Op basis van die output worden de brandstories en de aanverwante huisstijl aangescherpt.

Stap voorwaarts
Heleen Beukers-Parson, marketingmanager van Topgeschenken.nl, licht de keuze voor Van Diemen PR toe: “Binnen een organisatie is het soms goed een derde partij in te schakelen om een stap voorwaarts te zetten. We zijn natuurlijk niet over een nacht ijs gegaan met betrekking tot de keuze voor een creatief bureau. Van Diemen PR kon echter mooie behaalde resultaten voorleggen. In combinatie met hun pragmatische en proactieve manier van werken gaf dit de doorslag.”