Geplaatst door Tradedoubler

Tradedoubler lanceert Grow, het slimme affiliate netwerk voor MKB-bedrijven

Stockholm – 29 oktober 2020 – Het toonaangevende Performance marketingbedrijf Tradedoubler (NASDAQ Stockholm: TRAD) heeft de lancering aangekondigd van Grow, een nieuw self-service affiliate marketingplatform voor MKB bedrijven.

Speciaal ontworpen voor start-ups en accelerators, maakt Grow het toegankelijk om te starten met affiliate marketing. Door het schrappen van opstartkosten, contractverplichtingen te minimaliseren en klanten een eenvoudige plug-and-play tracking integratie aan te bieden, is het voor MKB bedrijven erg gemakkelijk om met affiliate marketing te starten.

Seth Rubin, Managing Director voor Grow zegt hierover het volgende: “Ons doel met Grow is om start-ups in staat te stellen de uitdagingen van het opzetten van een bedrijf te overwinnen. Met Grow kunnen kleine bedrijven gebruikmaken van performance-based marketing om omzet of leads te genereren. Met Grow garanderen we volledige toegang tot ons publisher netwerken en bieden we gunstige voorwaarden en tarieven.

Matthias Stadelmeyer, CEO van Tradedoubler, deelt de visie: “We zijn verheugd en trots dat we onze twintig jaar ervaring in performance-based marketing ten dienste kunnen stellen aan kleine bedrijven over de hele wereld. Vooral in deze economisch uitdagende tijden hebben ondernemers alle steun nodig die ze kunnen krijgen om partnerships aan te gaan en hun de groei te versnellen. ”

De launch van het Grow-platform volgt na een succesvolle pilot in verschillende Europese markten, met meer dan 200 kleine bedrijven uit de mode-, elektronica-, retail- en financiële branche.

Meer informatie over de voordelen van Grow is te vinden op de officiële website: https://grow.tradedoubler.com/nl

Over Tradedoubler

Tradedoubler is internationaal marktleider in performance-based online marketing en technologie met een uniek partner netwerk. Door 21 jaar digitale marketinginnovatie en expertise, wereldwijde aanwezigheid en een toonaangevend technologieplatform te combineren, biedt Tradedoubler performance oplossingen op maat voor adverteerders en Publishers.

In 2019 bracht het bedrijf een open technologieplatform uit dat geautomatiseerde en transparante directe relaties tussen adverteerders en Publishers mogelijk maakt met behulp van blockchain-technologie.

Meer informatie is te vinden op www.tradedoubler.com