Geplaatst door Contract Management Day

Trends in Tech: Contract Management Day zet voet aan wal in België

Op 23 mei organiseert Contractify de eerste Contract Management Day op Belgische bodem. Het leer- en netwerkevenement in Antwerpen is een antwoord op de alsmaar toenemende vraag naar een platform waar contractbeheertrends & -oplossingen kunnen worden ontdekt, besproken en ervaren.

Met als thema The Era of Contract Intelligence heeft Contract Management Day 2023 heel wat grote namen uit de legaltech sector aangetrokken. Peggy Pauwels (Deloitte Legal), Jeroen Zweers (European Legal Tech Association), André Jansen (Radbound Universiteit): stuk voor stuk zijn het experts in legal tech, contractbeheer of artificiële intelligentie. Op 23 mei brengen ze in BluePoint Antwerpen persoonlijke inzichten op nieuwe trends in hun vakgebied, steeds doorspekt met praktijkvoorbeelden.

Gefundenes Fressen voor legaltech fanatici

Contract Management Day brengt ook een uitgebreid scala aan softwareoplossingen samen onder één dak. Bezoekers krijgen zo de kans om de nieuwste technologieën van onder andere ClauseBase, Contractify, Henchman en andere grote namen in legaltech te testen.

Workshops rond digitale transformatie spelen daarnaast in op de groeiende vraag naar  automatisering van bedrijfsprocessen en juridische diensten. Wat zijn de actuele mogelijkheden artificiële intelligentie in contracten? Hoe maak je de juiste technologiekeuzes als organisatie? Dit type vragen wordt helder toegelicht door professionals met jarenlange ervaring in contractbeheer en technologie-implementatie.

Contractbeheer toegankelijker gemaakt

Het programma-aanbod past volledig in het kraam van organisator Contractify, de contract management softwareontwikkelaar die als doel heeft contractbeheer en legaltech toegankelijker te maken. “Contractoptimalisatie is de sleutel tot succes van elk bedrijf. Contract Management Day biedt een unieke kans om de nieuwste ontwikkelingen in deze cruciale bedrijfstak op een laagdrempelige manier met de juiste mensen te delen.”, vertelt Steven Debrauwere, CEO van Contractify en medeorganisator van het netwerkevenement. Jan Roggen, Director bij Deloitte Legal, beaamt dit. “Contract management is een must voor elk bedrijf en elke overheid, groot of klein.” Tijdens Contract Management Day gaan we daarom ook in op de waarde van contract management.

De toegangsprijs ligt ook volledig in lijn met de doelstelling om contractbeheer en legaltech te democratiseren. Voor slechts 120€ brengen Contractify en Deloitte Legal Belgium een fascinerend programma aan vakkundige sprekers, waardevolle netwerkmomenten en een pienter samengesteld overzicht van alles wat België te bieden heeft op vlak van legaltech. Een jamais vu voor conferenties van dit formaat.

Contract Management Day gaat door op 23 mei 2023 (9u00-19u00) in BluePoint Antwerpen. Het volledige programma en tickets zijn terug te vinden op https://www.contractmanagementday.com/