Geplaatst door Trinicom

Trinicom gepositioneerd in het nichekwadrant van het Magic Quadrant voor CRM Web Customer Service

Trinicom, marktleidend leverancier van softwareoplossingen voor het afhandelen van klantcontacten, is door Gartner, Inc. als één van dertien bedrijven wereldwijd gepositioneerd in het nichekwadrant van het Magic Quadrant voor CRM Web Customer Service*.

Wilco Rietberg, directeur van Trinicom: “We zijn erg trots dat Trinicom is gepositioneerd in het Magic Quadrant voor CRM Web Customer Service. Wij vinden dat onze positie – als een lokale speler in de markt – laat zien dat we een hechte en persoonlijke relatie hebben met onze klanten en dat deze samenwerkingen de lange-termijn-business bevorderen.”

“We zien dat consumenten steeds hogere eisen stellen aan klantcontact. Onze visie is dat waardevolle interacties leiden tot tevreden klanten en win-win-relaties. Bedrijven zouden hun klantcontact in lijn moeten brengen met hun merkbeloften en met de verwachtingen die klanten creëren op basis van deze beloften. Ze moeten daarom volledig inzicht hebben in klantbehoefte en -gedrag. Trinicom helpt bedrijven om dit op een efficiënte manier te organiseren, bijvoorbeeld met onze meertalige kennisbank, die gebruikt kan worden voor meerdere contactkanalen, waaronder live chat en e-mail. Onze T5-oplossing biedt uitgebreide mogelijkheden voor alle veelgebruikte klantcontactkanalen”, aldus Rietberg.

* Gartner “Magic Quadrant for CRM Web Customer Services” by Johan Jacobs, 19 September 2011.