Geplaatst door Twinfield

Twinfield profiteert sterk van groeiende populariteit SaaS

De laatste jaren stappen steeds meer softwareleveranciers over op dit businessmodel waarbij de gebruikers betalen voor het gebruik van software en niet voor het bezit ervan. De populariteit van SaaS gaat ten koste van traditionele licentiemodellen. Zelfs grote ondernemingen zoals Microsoft bieden nieuwe software niet meer exclusief aan via licentie-koopsystemen maar kiezen steeds vaker voor SaaS-oplossingen.

“Over 5 jaar is de markt ingrijpend veranderd. Software staat dan niet meer op je computer, je gebruikt programma’s via de cloud. Online werken zal de komende jaren een gigantische vlucht nemen,” zegt Bert van der Zwan, CEO van Twinfield. “Een van de voordelen van Twinfield online boekhouden is dat accountants gelijktijdig mee kunnen kijken in de administratie die door een ondernemer wordt gevoerd. Doordat de accountant eerder mee kan kijken, kan deze beter adviseren waardoor zijn rol steeds meer verandert in de richting van een echte dienstverlener. Ook is de administratie altijd en overal toegankelijk en besparen organisaties op beheerkosten.”
Twinfield heeft onlangs grote plannen voor de toekomst aangekondigd. Dankzij de aanhoudende groei van het bedrijf, het aantal gevoerde administraties, het aantal abonnementen en het productaanbod is besloten internationaal uit te breiden en te verhuizen. Twinfield is in de eerste helft van 2010 geïntroduceerd in Denemarken en is klaar om in de tweede helft van dit jaar de Engelse markt te betreden. De verhuizing naar een moderner en groter kantoor is nodig om deze aanhoudende groei te ondersteunen. Het nieuwe kantoor in Hoevelaken wordt in oktober dit jaar in gebruik genomen en biedt faciliteiten voor webconferenties, flexibele werkplekken en beschikt over een auditorium om op eigen locatie seminars en workshops te organiseren voor grote groepen.

Voor meer informatie en om volledig op de hoogte te blijven van de activiteiten van Twinfield gaat u naar www.twinfield.nl, abonneert u zich op de nieuwsbrief van Twinfield, of volgt u Twinfield via twitter: @Twinfield. Op de Twinfield blog Vooruitstrevend Denken vinden accountants en ondernemers allerhande tips op het gebied van het nieuwe 2.0 tijdperk. Aanmelden voor Nationale Accountancydag kunt u op www.nationaleaccountancydag.nl. Deelname voor accountants- en administratiekantoren is kosteloos.

Over Twinfield
Twinfield International N.V. is dé marktleider op het gebied van online boekhouden in Europa. Op dit moment worden er meer dan 80.000 administraties via Twinfield gevoerd in 22 landen. Online boekhouden via Twinfield betekent flexibel boekhouden; met abonnementsvormen voor zowel kleine- als grote organisaties. Twinfield gebruiken betekent ook efficiënt, veilig en direct informatie kunnen delen met een administratie- of accountantskantoor. Doordat Twinfield werkt als webtoepassing kan vanaf iedere plaats, op ieder gewenst tijdstip, via een veilige internetverbinding online gewerkt en gedeeld worden. Voor meer informatie over de diensten en het bedrijf bezoek: www.twinfield.nl.