Twinfield vindt online boekhouden opnieuw uit

Hoevelaken, 27 juni 2013 – Twinfield Online Boekhouden, de grootste cloud-based dienst voor accounting professionals in Europa, lanceert Factureren, een compleet nieuwe module waarmee ondernemers zelf eenvoudig hun verkoopadministratie kunnen voeren. Hiermee wordt het foutgevoelige en arbeidsintensieve overtypen van facturen door de accountant overbodig.

Het nieuwe ‘Factureren’ past naadloos in de visie van Twinfield, die erop gericht is de boekhouding zoveel mogelijk door te automatiseren. Volgens Twinfield moeten alle ondernemers binnen enkele jaren tijd- en plaatsonafhankelijk op basis van actuele cijfers hun bedrijf kunnen sturen. “Steeds meer processen rondom de boekhouding worden geautomatiseerd. Hierdoor verandert de manier waarop ondernemers en accountants samenwerken”, vertelt Twinfield oprichter en CEO André Kwakernaat.  “De accountant wordt steeds meer auditor en adviseur. Boekhoudkundige taken bestaan over enkele jaren nauwelijks meer, want alle systemen en data worden aan elkaar gekoppeld. De ondernemer moet zelf inzicht krijgen in zijn cijfers, en meteen bij kunnen sturen wanneer dat nodig is.’

De innovatieve nieuwe software bevat allerlei unieke functies die in de online boekhoudwereld nog niet eerder gemaakt zijn. Zo introduceert Twinfield Factureren timelines, een workflow en een takenlijst. Kwakernaat: ‘De taken komen naar je toe, je hoeft niet langer te zoeken en kunt niets meer vergeten. De werking is intuïtief: je kunt direct beginnen, zonder training of cursus. Ook heb je altijd inzicht in de status van je factuur: je kunt zelfs zien of je klant de factuur al ontvangen en bekeken heeft. Real-time, wat debiteurenbeheer een stuk eenvoudiger maakt.’
Ondernemers kunnen het systeem gratis uitproberen: tot 1 oktober brengt Twinfield geen kosten in rekening.

Voor meer informatie: www.twinfield-factureren.nl

Over Twinfield

Twinfield International N.V. is marktleider op het gebied van online boekhouden in Europa en onderdeel van Wolters Kluwer Tax & Accounting. Wolters Kluwer is wereldwijd marktleider in fiscale, boekhoud- en auditdiensten. Online boekhouden via Twinfield richt zich op flexibel boekhouden voor zowel kleine als grote organisaties. Hierbij wordt op een efficiënte, veilige en directe manier informatie gedeeld tussen administratie- of accountantskantoor en ondernemers. Voor meer informatie zie www.twinfield.nl.