Geplaatst door Bundeling

Udense/Venrayse Tech Scale-up Bundeling breidt verder uit richting Zuid-Amerika en Azië

Communicatieplatform Bundeling richt zich op het verbeteren van interne communicatie binnen organisaties en breidt haar groei verder uit. Na de succesvolle lancering van het platform in Europa, Canada, Australië en Nieuw-Zeeland sluit Bundeling nu de eerste klanten aan in Zuid-Amerika en Azië.

Gat in de markt

“De manier waarop Bundeling de communicatie van organisaties structureert blijkt ook erg goed aan te slaan op de internationale markt”, aldus CCO Bjorn Poels. Bundeling zorgt ervoor dat iedereen binnen een organisatie altijd en overal op de juiste manier connected is. Door de SaaS-oplossing wordt het duurzaam inrichten, bewaken en stroomlijnen van bedrijfsprocessen een fluitje van een cent. “Wij helpen organisaties met activeren, binden en boeien van alle stakeholders en dat inmiddels dus ook wereldwijd. Onze oplossing structureert een universeel probleem, namelijk communicatie en vindt om die reden dan ook gretig aftrek in het buitenland,” vervolgt Poels enthousiast.

Internationale Scale-up

Was Bundeling eerst alleen in de Benelux actief, inmiddels wordt het platform al in 15 landen gebruikt. “We groeien snel en hier horen de nodige uitdagingen bij” vervolgt Poels het verhaal. “De druk op de arbeidsmarkt en de snelheid van onze groei dwingt ons elke dag weer de juiste balans te vinden tussen bestaande- en nieuwe klanten en de doorontwikkeling van ons platform”.

Ambitie

Bundeling werkt inmiddels voor een grote diversiteit aan organisaties. In 2014 gestart als verbindende app binnen netwerk- en businessclubs is Bundeling ondertussen uitgegroeid tot een volwaardig communicatieplatform. “Bundelen is al bij duizenden organisaties synoniem voor communiceren, informeren en activeren” aldus Founder en CPO Eric van den Brand. Ambitie genoeg bij Bundeling. “Bundelen wereldwijd als synoniem voor gestructureerde communicatie” dat is onze ambitie.

Snellere groei

Ondanks de groei realiseert van den Brand zich dat Bundeling nog een aantal stappen moet zetten om deze ambitie helemaal waar te gaan maken. “De huidige groei komt mede door ons professionele outbound salesteam. Door een combinatie te maken met eenzelfde profiel inbound salesteam verwachten we dat onze internationale groei nog sneller zal gaan doorzetten.”

Begin volgend jaar verwacht Bundeling haar online salesteam inclusief eigen onboarding ‘ready to launch’ te hebben. “Hoe mooi wordt het als je voor je eigen organisatie het Bundeling platform in slechts 10 muisklikken kunt inrichten en vervolgens wereldwijd kunt gaan inzetten.” besluit van den Brand zijn verhaal.