Industry Wire

Geplaatst door VANAD Group

VANAD Laboratories breidt Cimplicity uit met koppeling voor Zendesk

De uitbreiding is gerealiseerd op verzoek van de online mobiele provider Simyo. Simyo gebruikt Zendesk als helpdesksysteem en wilde dit systeem graag koppelen met Cimplicity. Deze innovatieve software combineert alle contactkanalen zoals telefoonverkeer, e-mail, webchat en social media monitoring in één overzichtelijk platform.

Door de uitbreiding met de Zendesk-module kan het callcenter de klant nog efficiënter voorzien in zijn servicebehoefte. Indien een klant met een Simyo-abonnement belt, wordt het nummer nu direct herkend door de contactcenter software. Door de koppeling tussen Cimplicity en Zendesk staat het volledige klantcontact van de betreffende klant direct inzichtelijk in het dashboard van de callcenteragent. Daarnaast wordt er automatisch gezocht naar de nog openstaande vragen en/of klachten van de klant.

Gerry van der Laan, Manager Klantenservice Simyo: ‘De koppeling tussen Cimplicity en Zendesk is snel en voorspoedig verlopen. De e-mailhistorie van onze klanten is nu direct zichtbaar voor agents aan de lijn. Hierdoor kunnen zij nog pro-actiever en efficiënter service verlenen: de agents behandelen de gemailde vraag telefonisch en kunnen vervolgens de tickets sluiten die voor elk vraag zijn aangemaakt. Dat voorkomt dubbel werk voor ons e-mailteam.’

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht