Geplaatst door INFO

VanMoof kiest INFO als digitale partner voor wereldwijde service-uitbreiding

Eersteklas service bieden is de volgende stap in VanMoof’s missie om de next billion on bikes te krijgen en ons stedelijk vervoer te herdefiniëren. VanMoof heeft INFO als digitale partner gekozen voor het ontwikkelen van het Certified Workshops platform als onderdeel van de wereldwijde service-uitbreiding van 8 naar 50 steden.

Service nummer één prioriteit
Op 16 maart 2021 kondigde VanMoof-oprichter en CEO, Taco Carlier, de uitbreiding van servicelocaties van het merk aan tijdens SXSW 2021. VanMoof is van plan om haar fysieke aanwezigheid uit te breiden van 8 naar 50 steden.

Het doel is om komend halfjaar een netwerk van ultramoderne Service Hubs en Certified Workshops uit te rollen zodat VanMoof haar riders wereldwijd on-demand en on-site service kan bieden. Met een vernieuwd ecosysteem dat volledig rond haar riders is opgebouwd, maakt VanMoof van service haar nummer één prioriteit.

INFO gaat VanMoof helpen met het realiseren van een bedrijfskritisch digitaal platform voor het ontsluiten van de Certified Workshops op de VanMoof business processen. We verheugen ons erop om bij te dragen aan een essentieel onderdeel van de groei van dit Nederlandse merk.

“VanMoof is een prachtig voorbeeld van een succesvolle Nederlandse scale-up, die vanuit een ijzersterk ontwerp de wereld verovert met een typisch Nederlands vervoersmiddel. Wij zijn trots om bij te mogen dragen aan ‘the next billion on bikes’ middels dit bedrijfskritische serviceplatform.” – Cyrille Rentier, Director of Business Development

Over INFO
Wij vertalen jouw business uitdaging naar digitale producten met impact, sinds 1994. Samen met ons team bedenken, ontwerpen en ontwikkelen wij oplossingen waarmee onze klanten klaar zijn voor de toekomst. Wat wij het allerliefste doen? Organisaties helpen om te innoveren en zinvolle producten te creëren die een positieve bijdrage leveren aan ons dagelijks leven.

Over VanMoof
VanMoof is in 2009 opgericht door Taco en Ties Carlier, twee Nederlandse broers met een visie op de perfecte stadsfiets. Tien jaar later wordt er wereldwijd op hun high-tech feature-rijke e-bikes gereden door een community van meer dan 120.000 internationale rijders. De winkels van het merk VanMoof zijn te vinden in Amsterdam, Berlijn, Londen, New York, Parijs, San Francisco, Seattle, Taipei en Tokio, met rijders over de hele wereld die online kopen. VanMoof opereert als een volledig geïntegreerd end-to-end bedrijf en is volledig eigenaar van alles, van ontwerp tot productie, van verkoop tot after-service – allemaal gericht op het verkrijgen van de next billion on bikes wereldwijd. VanMoof is een belangrijke speler in de huidige golf van e-bike adoptie en ligt op koers om de mobiliteit in de stad voorgoed te herdefiniëren.