Ve GLOBAL KONDIGT INVESTERING VAN £15MILJOEN AAN

13 SEPTEMBER, AMSTERDAM: Ve Global (“Ve”) kondigt vandaag aan dat het een investering van 15 miljoen pond (circa 16,5 miljoen euro) heeft ontvangen, wat de positie van het bedrijf wereldwijd versterkt.
Ve, een award-winnende technologiebedrijf dat online advertising en on-site engagement oplossingen aanbiedt, zal de investeringen gebruiken om klantcentrale oplossingen te ontwikkelen en zijn markt-leidende technologie te verbeteren.
De investering zal de positie in alle actieve landen versterken en biedt de mogelijk tot het verder aannemen van kwalitatief personeel, waarmee de internationale reputatie versterkt wordt.
Het Ve team, onder leiding van CEO Morten Tonnessen en COO David Marrinan-Hayes, zal de investeringen tevens gebruiken om zijn operaties in de Verenigde Staten te verbeteren, om uit te breiden naar nieuwe markten waaronder China en India en om de lancering van de rebrand en het verfriste productaanbod te bevorderen.
Morten Tonnessen, zei: “Deze financiering vertegenwoordigt een belangrijke mijlpaal in Ve’s reis en stelt het bedrijf in staat om meer klantcentrale technologieën te ontwikkelen, te leveren en te verbeteren die de consument tijdens de klantreis zullen inspireren.
Voor onze mensen betekent de financiering een verbetering van interne structuur en beloningen voor het werk dat zij verrichten. Ook stelt het ons in staat om onze talenten aan boord te houden die we nodig hebben om waardevolle groei voor onze klanten te realiseren.
Het geld zal besteed worden aan het verrijken van onze huidige productaanbod door mechanismen te ontwikkelen om onze data om te zetten in heldere inzichten: een belangrijk onderscheid dat onze reclame en on-site oplossingen zal versterken.
Uiteindelijk staat de financiering ons als globaal bedrijf toe om continue onze klanten die geconfronteerd worden met stevige concurrentie in het digitale tijdperk te bedienen en te ondersteunen.”
Ve begon in 2009 met het ontwikkelen van e-mailtechnologie voor het herstel van verlaten winkelwagens. Het bedrijf heeft sindsdien een totale klantreis-trechter ontwikkeld die on-site verlating bestrijdt door het juiste publiek aan te trekken, met de juiste boodschap op het juiste moment. Vandaag bedient Ve bijna 10.000 klanten wereldwijd.
Later deze maand lanceert Ve zijn vernieuwde merk op zijn stand bij dmexco, een internationale, digitale marketingconferentie die plaatsvindt in Duitsland op 13 en 14 september.
– EINDE PERSBERICHT –
Over Ve
Ve’s doel is om klanten gedurende de hele klantreis te inspireren, ongeacht bedrijfsomvang of sector. Ve is opgericht in 2009 en begon met het herstellen van verlaten winkelwagens door middel van e-mail technologie. Dat was slechts het begin. Door onze gedrevenheid om te voorspellen en te reageren op het consumentengedrag in het digitale tijdperk hebben wij award-winnende technologieën ontwikkeld die het juiste publiek, met de juiste boodschap op het juiste moment aantrekken.
Vandaag de dag bedienen wij wereldwijd 10.000 klanten met onze klantcentrale oplossingen, waardoor elke gebruiker geniet van een op maat gemaakte online ervaring.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.