Geplaatst door BrandPit

Vergroot je digitale slagkracht binnen tijd en budget

Amsterdam, 10 oktober 2018 – BrandPit, een exclusief recruitmentbureau binnen marketing, digital en innovatie, vernieuwt het werving- en selectieproces. In een oververhitte arbeidsmarkt geeft zij leveringsgarantie: binnen afgesproken tijd en budget zet zij voor haar klanten het beste marketingteam neer om te kunnen versnellen in deze digitale economie.

Van functiehok naar doelgericht werken

Danne de Vries, founder van BrandPit, vertelt: “De technologische ontwikkelingen gaan zo snel, dat een statische organisatie niet meer werkt. Een bedrijf moet kunnen meebewegen en groeien, anders loopt het zo weer achter de feiten aan. Ook professionals maken een transitie door. De functietitel maakt plaats voor de klik, de cultuur, het bedrijfsdoel en de ervaring. Professionals zijn flexibel en floreren in zelfsturende teams met duidelijke doelen. Een win-win voor bedrijf en mens. Alleen weten zij dat niet van elkaar. Daar komen wij om de hoek.”

Versnellen in de digitale economie

Of het nu om een scale-up, doorstart, digital slag, een new business idee of overname gaat, leiders en investeerders willen versnellen en durven te investeren. Zij realiseren zich ook dat “digital en innovatie” een organisatievraagstuk is geworden. Mensen maken of kraken het succes ervan. Hoe richt je je dan organisatie in? Welke mensen heb je nodig? En waar vind je ze?

Digital natives vernieuwen recruitment

“Onze klanten kijken verder dan vandaag. Ze willen toekomstbestendige organisaties opbouwen. Snel en beheerst,” vult Maaike Winkel van BrandPit aan. “Zo is BrandPit &Co ontstaan. Een nieuwe dienst die ervoor zorgt dat binnen afgesproken tijd en budget het beste marketingteam voor een klant neergezet wordt. Wij brengen structuur aan en weten wie wanneer waar nodig is. En vervolgens regelen we het. Die leveringsgarantie is uniek binnen recruitment en executive search. Klanten waarderen dit. Ze willen niet alleen versnellen, maar ook ontzorgd worden, zekerheid en risico’s beheersen.”

Het succes is de mensen, gegarandeerd

Arthur Clement, CCO van Bakker.com, bevestigt dat: “Wij staan aan de vooravond van een grote digitale transitie. In onze zoektocht naar mensen kwam BrandPit op ons pad. Zij hebben veel kennis en ervaring in dit domein. Wij waren meteen gecharmeerd van hun power en aanpak. Nu kan ik ook vertellen dat het werkt. In de 1e 4 maanden heeft BrandPit &Co voor ons een nieuwe organisatie geschetst die schaalbaar en lean is, en 6 nieuwe professionals geplaatst.”