Industry Wire

Geplaatst door Artikel van het Jaar

Verkiezing beste bericht over digitale marketing van 2009

Artikel van het Jaar hoopt met deze verkiezing een bijdrage te leveren aan het kennisniveau over digitale marketing. Om deel te nemen aan deze verkiezing dienen berichten te voldoen aan diverse criteria. Behalve geschreven teksten worden beeldfragmenten en diavoorstellingen ook geaccepteerd. In ieder geval dient de informatie grotendeels in het Nederlands te zijn.

“Met dit initiatief willen wij bedrijven en auteurs die hun opinie, onderzoek en cases met ons allen delen danken en stimuleren dit vooral te blijven doen. Hopelijk is men positief over dit initiatief, zodat we Artikel van het Jaar in de toekomst samen met anderen verder kunnen uitbouwen”, aldus Dennis Pekel namens de initiatiefnemers.

Over Artikel van het Jaar:
Het initiatief wordt in 2009 voor het eerst georganiseerd. Het doel van de verkiezing is om een bescheiden bijdrage te leveren aan het bevorderen van kennisdeling over digitale marketing. Daarnaast beoogt de organisatie de auteurs die hun opinie, onderzoek en cases met anderen delen te bedanken en te stimuleren hun kennis met anderen te delen. De hoofdprijs bestaat op dit moment in ieder geval uit een dinerbon ter waarde van € 250,00 en de organisatie doet pogingen het prijzenpakket verder uit te breiden.

Over de initiatiefnemers
De initiatiefnemers zijn allemaal al jarenlang werkzaam op het gebied van communicatie of digitale marketing. Meer informatie over de initiatiefnemers is terug te vinden op de website.

Noot voor de redactie:
Voor meer achtergrond informatie nodigen wij u uit contact op te nemen met Dennis Pekel. U kunt hem bereiken per e-mail organisatie@artikelvanhetjaar.nl of telefonisch: 06 22 66 09 32.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht