Vernieuwd Springbok-management versterkt de unieke mix van creatieve en digitale expertise
MECHELEN, 6 september – Springbok kondigt strategische aanpassingen aan van het managementteam en bevestigt daarmee nogmaals hun commitment om creative en digital met elkaar te combineren.
Springbok, gekend om hun aantrekkelijke mix van creatieve reclame en digitale expertise kiest voor een update van het managementteam na de integratie van bureaus als Joe Public, Dawn, Duke & Grace en Adeptiv (Yourzine, Searchresult). Om deze interdisciplinaire mix verder te versterken, verwelkomt het managementteam twee nieuwe leden: Antoine Houtsma en Peter Van Wijnaerde.
Sammy Colson (CEO) over de uitgestippelde koers: “Springbok is het eerste bureau dat echt het beste creatieve reclamewerk combineert met de meest innovatieve digitale expertise.Dit doet geen ander ons na. Deze unieke combinatie stelt ons in staat om de ongeëvenaarde hefboom te zijn in een steeds complexer communicatielandschap.”
Antoine Houtsma is de creatieve founding partner en managing director van Joe Public NL, waar hij het bureau twee keer naar de prestigieuze titel van Agency of the Year in Nederland leidde, in 2019 en dit jaar weer. Hij heeft meer dan 100 lokale en internationale prijzen gewonnen als creatief, filmregisseur en MD. Antoine is trots op de cultuur van Joe Public die gericht is op het laten groeien van mensen en merken door middel van creativiteit.
Peter Van Wijnaerde (CMO) heeft jarenlange ervaring op het hoogste niveau van zowel digitale als creatieve bureaus. Zijn professionele reis begon bij VML en ging digitaal verder via The Reference om vervolgens over te stappen naar de adverteerderskant. De laatste jaren verdiepte hij zich in het SaaS-segment. Ook als hoofdredacteur van Agency Life by Teamleader heeft hij een grondige kennis opgedaan van de agentschapsmarkt in België, Nederland, Frankrijk en Duitsland.
Samen met Valérie Herbert, Chief Financial Officer, Jean Durand, Chief Operating Officer, en Pieter Meijer, MD Springbok Nederland, leiden zij Springbok naar het volgende hoofdstuk van positieve groei en innovatie.
Eerder dit jaar besloot oprichter Kim Verhaeghen al om na een sabbatical terug te keren als voorzitter van de Raad van Bestuur, waarmee hij ook het vertrouwen gaf aan Sammy Colson als CEO.
Met deze strategische benoemingen bevestigt Springbok haar toewijding aan het leveren van uitzonderlijke geïntegreerde oplossingen voor adverteerders die geen compromis willen maken.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.