Geplaatst door LVB

Vijf nominaties voor LVB bij CMA 2021

AMERSFOORT, 28 oktober 2021 – Het allround marketingcommunicatiebureau LVB is dit jaar maar liefst vijf keer genomineerd voor de internationale Content Marketing Awards (CMA). Met drie cases voor opdrachtgevers ABN AMRO MeesPierson, MS Fonds en Diabetesvereniging Nederland maakt het bureau kans op een award in vijf verschillende categorieën.

Aart Lensink directeur van LVB: ‘Waardering krijgen van vakgenoten is en blijft prachtig. En dat het in dit geval ook nog eens internationale marketingexperts zijn, maakt extra trots. Ook trots zijn we op deze drie succesvolle campagnes die drie uiteenlopende klantvragen beantwoorden. Bij iedere case vormen merk- en marketinginsights de basis voor een sterk, strategisch-creatief idee. Vanuit dat ene basisidee zijn deze drie campagnes opgebouwd, met diverse marketingelementen en met een zeer creatieve uitvoering, mét oog voor resultaat, distributie en effect. Deze drie prachtige totaalcases laten wat ons betreft zien waar onze kracht als bureau ligt: een brede ervaring in meerdere doelgroepen met sterke strategische kennis en creatieve makers en adviseurs in huis die keer op keer bewijzen dat ze klantvragen perfect kunnen vertalen naar succesvolle, werkende campagnes. Onze dank gaat vanzelfsprekend uit naar onze opdrachtgevers ABN AMRO MeesPierson, MS Fonds en de Diabetesvereniging Nederland.’

De nominaties
De volgende cases zijn genomineerd:

1. The Exit Years voor ABN AMRO MeesPierson – ‘Best Finance’
  2. The Exit Years voor ABN AMRO MeesPierson – ‘Best Content Campaign’
  3. Face It voor MS Fonds – ‘Best use of social media – B2C’
  4. Face It voor MS Fonds – ‘Best use of content within media relations’
  5. Connect to your Heart voor Diabetesvereniging Nederland – ‘Best video – individual’

Over The CMA International Content Marketing Awards 2021
De Content Marketing Association (CMA) reikt ieder jaar The International Content Marketing Awards uit, om het meest bijzondere werk van bureaus wereldwijd te eren. Het is de grootste wereldwijde award ceremonie op het gebied van contentmarketing, waarbij bureaus hun beste werk van de afgelopen 12 maanden inzenden. De uitreiking van de awards vindt plaats online plaats op 25 november.