Industry Wire

Geplaatst door Vincent Siegelaar

Vincent Siegelaar client director Wefilm

​Wefilm versterkt zich per vandaag met Vincent Siegelaar. Hij wordt als client director verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van Wefilm’s activiteiten voor adverteerders. Daarnaast brengt hij met zijn kennis en netwerk in media-exploitatie een belangrijke expertise mee voor het verspreiden van content. Vincent was hiervoor commercieel directeur bij Hearst, GroupM en Sanoma en bestuurslid bij Stichting Ideële Reclame (Sire).

Veel wandelen door het park

Het is een volgende stap voor Wefilm, dat onlangs werd genomineerd voor Bureau van het Jaar. “Ik ken Wefilm al een tijd en vind hun werk altijd oprecht en spraakmakend. Ze hebben het team de afgelopen jaren uitgebreid met creatieve en strategische expertise, maar ook met media-regie voor distributie. Samen met hun collectief van makers kunnen ze daardoor integraal campagnes bouwen. De drive om daarin altijd op zoek te gaan naar de oprechte en vaak maatschappelijk toegevoegde waarde van het merk – voor Wefilm is ‘purpose’ veel meer dan een marketingterm – geeft echt energie. Die energie kan ik goed gebruiken voor alle parkwandelingen rondom de thuiswerkplekken van klanten, want op hun kantoor afspreken is de komende tijd waarschijnlijk lastig” vertelt Siegelaar.

Zichtbaarheid en impact

Voor Wefilm is het een volgende stap in het ontwikkelen van hun activiteiten om merken te helpen impact te maken. “Vincent bezit twee expertises die voor de ontwikkeling van Wefilm ontzettend belangrijk zijn. Hij weet als geen ander hoe hij adverteerders echt kan helpen hun doelstellingen te behalen op bereik en conversie. Daarnaast heeft hij bij Hearst, GroupM en Sanoma als geen ander de tactieken geleerd om content zichtbaar te krijgen en impact te maken. En het is ook gewoon een hele fijne gozer,” aldus Ruben Cusell, head of strategy & concepts en partner van Wefilm.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht