Geplaatst door AtlasGO

De virtuele 20 km door Brussel, van 12 tot 19 september 2021 met atlasGO

Onmisbaar en onvervangbaar, de 20km door Brussel is zonder twijfel een van de meest verwachte jaarlijkse sportevenementen in België sinds zijn oprichting in 1980. Deze 41ste editie is bijzonder vernieuwend en inclusief: van 12 tot 19 september 2021 zal het mogelijk zijn om de 20 km door Brussel virtueel te lopen dankzij de atlasGO app. U kunt van overal ter wereld meedoen en in uw eigen tempo hardlopen of wandelen wanneer u maar wilt.

Dit jaar heeft de organisatie van de 20km door Brussel (SIBP) samen met atlasGO gewerkt om lopers en wandelaars niet één, maar twee manieren aan te bieden om deel te nemen aan deze mythische race.
Naast de inschrijving voor de fysieke race op 12 september, kunnen deelnemers nu ook een virtueel ticket kopen op het atlasGO platform, en deelnemen aan de uitdaging op de mobiele applicatie in een paar klikken: www.atlasgo.org/20

Tussen 12 en 19 september hoeven de deelnemers alleen maar de 20 km te rennen/wandelen en deze activiteit te loggen op de applicatie, hetzij via live GPS-tracking, via een Strava/Garmin/fitbit synchronisatie, of zelfs door het handmatig loggen van hun run.
atlasGO biedt vele functies om deze ervaring onvergetelijk te maken: team creatie, publicaties van selfies, virtuele high-fives, rankings,… Alles om de 20km door Brussel virtueel te vieren! Zonder de officiële medaille te vergeten die per post zal worden verstuurd naar alle deelnemers die de 20km op atlasGO zullen volbrengen tussen 12 en 19 september inbegrepen.

“We wilden de race dit jaar nog toegankelijker en innovatiever maken. atlasGO, en hun fantastisch Belgisch team, biedt ons de oplossing voor een virtuele race!” – Carine, Oprichtster van de 20km door Brussel” – Carine, Oprichtster van de 20km van Brussel

Het idee van atlasGO is geboren toen een van de oprichters (Tommy Roch) de 20km door Brussel liep. Hij was verbaasd door de energie van deze race en geïnspireerd door de solidariteit van iedereen. Hij dacht dat hij een technische oplossing kon creëren die de deelnemers in staat zou stellen elkaar te ontmoeten rond deze sterke waarden, het hele jaar door. Deze oplossing heet vandaag atlasGO en heeft al meer dan 100.000 mensen in staat gesteld om 8 miljoen euro in te zamelen voor honderden goede doelen via de vele bedrijfs- en verenigingsevenementen die over de hele wereld worden georganiseerd.

“Het is een droom die vandaag uitkomt! Een droom die begon als deelnemer en nu werkelijkheid wordt als partner.” Tommy Roch Querton, CEO atlasGO

“Deze magische gebeurtenis heeft een belangrijke plaats in mijn hart, mijn leven, en in de geschiedenis van atlasGO!” Tommy Roch Querton, CEO atlasGO

atlasGO en SIBP danken de partners van dit jaar: Delhaize, Garmin, Groep S, KBC Brussel, RTBF, Spa, Total en de Stad Brussel, zonder wie niets mogelijk zou zijn..

De inschrijving voor de race begint op donderdag 29 juli 2021. Het aantal deelnemers is onbeperkt. Het inschrijvingsgeld bedraagt 25€, inclusief BTW. De race zal plaatsvinden op de atlasGO app van 12 tot 19 september inbegrepen. Deelnemers kunnen van overal ter wereld meedoen. Deelnemers kunnen hun 20km afleggen in één of meerdere wandelingen/lopen en ontvangen hun medaillepakket per post of kunnen het afhalen in het SIBP-kantoor.

Meer information op www.atlasgo.org/20