Geplaatst door VMWare

VMware zet partners in het zonnetje met VMware Partner Awards 2020

Utrecht – VMware heeft op 13 februari weer zijn Partner Awards uitgereikt tijdens een feestelijke bijeenkomst in evenementenlocatie Mereveld bij Utrecht. In totaal zijn zeven VMware Partner awards overhandigd aan partners en individuen die in het afgelopen jaar bijzondere prestaties hebben neergezet.

“Het is mooi om te zien dat dit event jaarlijks terugkeert en dat elk jaar weer veel van onze partners aanwezig zijn”, zegt Kenneth del Rio van Heese, Senior Manager Business Partners & Alliances Benelux van VMware. “Deze update stond, naast de jaarlijkse awards, ook in het teken van de toenemende focus op MultiCloud en Modern Apps, op de introductie van het nieuwe VMware Partner Connect-programma en achtergrond in de overnames die VMware in de afgelopen twaalf maanden heeft afgerond. Door de intensieve samenwerking en de essentiële bijdrage van onze partners kunnen wij klanten en hun gebruikers voorzien van krachtige en toekomstvaste oplossingen. Zij dragen allemaal bij aan het succes van VMware in Nederland. Ook het afgelopen jaar hebben deze samenwerkingen voor mooie, innovatieve projecten en prachtige resultaten gezorgd. De partners die gewonnen hebben zijn geselecteerd op basis van de impact op de klant, de mate van innovatie en de inzet van de organisatie of individuen bij de partner.”

Winnaars

Eerder dit jaar maakte VMware de genomineerden bekend in de zeven categorieën waarin het awards uitreikt. Het Benelux channel-team van VMware heeft vervolgens in elke categorie de uiteindelijk winnaar geselecteerd.

Dit zijn de winnaars van de VMware Partner Awards 2020:

• Most Promising VMware Partner of the year 2019 – RedLogic
  • Managed Services Partner of the year 2019 – CAM
  • Best VMware Partner Success Story 2019 – Fondo
  • Most Committed VMware Partner of the year 2019 – ITQ
  • VMware Partner Personality of the year 2019 – Joris Adriaanse (Fondo)
  • Most Innovative VMware Cloud Partner of the year 2019 – Fundaments
  • Most Promising Cloud Partner of the year 2019 – Intermax

Del Rio van Heese: “Ik wil graag alle winnaars van onze VMware Partner Awards 2020 van harte feliciteren. Daarnaast wil ik graag al onze partners in Nederland, die vaak al jaren onderdeel uitmaken van het VMware partnerprogramma, bedanken voor de fijne samenwerking. We kijken uit naar weer een succesvol jaar, waarin we samen met onze partners het verschil willen maken voor onze gezamenlijke klanten en de maatschappij als geheel.”

Over VMware

VMware is wereldwijd leider in cloud-infrastructuur en zakelijke mobiliteit, en helpt organisaties hun digitale transformatie te versnellen. VMware stelt klanten in staat een software-defined aanpak toe te passen op business en IT met zijn cross-cloud architecture en oplossingen voor het datacenter, mobility en security. Partners zijn van groot belang voor de implementatie van de geavanceerde oplossingen. VMware behaalde in 2016 een jaaromzet van 7,09 miljard dollar en heeft wereldwijd meer dan 500.000 klanten en 75.000 partners. Het hoofdkantoor is gevestigd in Palo Alto, Californië.