Industry Wire

Geplaatst door Vruchtvlees

Vruchtvlees wordt Verve: het digitale ontwerpbureau zet in op internationale groei

Digitaal designbureau Vruchtvlees gaat verder als Verve. Met de rebranding zet het bureau achter Miro en Dutch Design Week de volgende stap naar internationale groei.

Roman Stikkelorum (mede-oprichter en CEO van Verve): ‘Met onze groeiende ambities en een toenemende focus op internationale klanten, is het tijd om de volgende stap te zetten. In onze nieuwe naam Verve komen onze ambities en bedrijfscultuur samen. Iets ‘met verve’ doen, betekent iets met enthousiasme en expertise ondernemen. Daarnaast spreekt de nieuwe naam meer tot de verbeelding voor klanten in binnen- en buitenland.’

In dit digitale tijdperk is het ‘survival of the smartest’
Bij een nieuwe naam hoort ook een aangescherpte propositie; het bouwen van Levende Merken, Living Brands. Stikkelorum ligt toe: ‘In dit digitale tijdperk ontmoet je een merk op meer manieren dan ooit. Van verpakking tot Google Review en van Instagram tot klantenservice. Om als merk te overleven, moet je opvallen en aanpassen. Verve daagt merken uit om verder te denken dan hun logo en te investeren in een merksysteem. Een dynamisch merk opgebouwd vanuit de kern past zich snel aan de steeds veranderende behoeften van de consument aan. Onze aangescherpte positionering weerspiegelt deze visie nu volledig.’

Ondernemen met een digitale mindset
Verve werkt zelf ook op deze adaptieve wijze. Stikkelorum: ‘We hanteren een holistische aanpak en werken vanuit een design- technisch en strategisch perspectief. Digitaal denken zit in ons DNA. Op die manier zorgen we altijd voor een agile branding proces – of dat nu lokaal is of op afstand. De awards die we de afgelopen jaren hebben gewonnen bewijzen dat onze strategie werkt, en daar zijn we trots op.’

Merken laten groeien vanuit de kern
Verve werkt samen met grote merken als Miro, ANP. en KRO-NCRV en blijft ook in de toekomst samenwerken met klanten met een ambitieuze mindset.
Stikkelorum: ‘Als Verve zijn we zelf ook een Levend Merk. We blijven onszelf uitdagen met grotere projecten en het daarbij horende talent. Als bureau kijken we ernaar uit om merken naar een nog hoger niveau te tillen door te vertrekken vanuit hun kern. ‘Met Verve’, natuurlijk.’

 

 

 

 

 

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht