Industry Wire

Geplaatst door Walden & Spencer

Walden & Spencer fuseert met mynovation

Walden & Spencer heeft mynovation overgenomen, een mediacentrale in Brussel. Nadat Walden & Spencer al 50% van het bedrijf in handen had, heeft het sinds kort alle aandelen in zijn bezit. De naam mynovation blijft bestaan en ook de activiteiten worden voortgezet. Iedereen blijft aan boord en er gaat geen enkele arbeidsplaats verloren. “Rationalisatie en synergie, dat zijn de twee grote voordelen van deze fusie”, vertelt Luc Slosse, CEO van Walden & Spencer. “De operatie levert meer efficiëntie en betere werkprocessen op. De gerealiseerde geldbesparing kan alleen maar voordelig zijn voor onze klanten.”

Wie en wat is mynovation?
mynovation is een mediacentrale die opdrachten van reclamebureaus en grafische professionals samenbrengt en ze in grote volumes aanbiedt bij de media. Op die manier slaagt de centrale erin goedkopere mediatarieven te verkrijgen voor wie wil adverteren in lokale, regionale en (inter)nationale media. Zowel op het vlak van print, online en billboards als radio en televisie.

Wie en wat is Walden & Spencer?
Walden & Spencer is actief als brand strategist en zet bedrijven in de markt. Hierbij ligt de focus exclusief op strategische branding. Door de kennis die aanwezig is in beide bedrijven samen te gooien, slaagt Walden & Spencer erin een echte meerwaarde voor zijn klanten te realiseren.
Voorafgaand aan de fusie was Walden & Spencer zelf een aantal jaar klant bij mynovation, maar gaandeweg heeft het zich in de mediacentrale ingekocht. Eerst voor 50% en onlangs voor de volle 100% procent. Een fusie door overname dus. De naam mynovation blijft bestaan en ook de activiteiten als mediacentrale gaan ononderbroken verder.

Opmerkelijke klantenportefeuille
Walden & Spencer beschikt over een grote klantenportefeuille. Een van de recentste uitbreidingen is het radio-budget van het Nederlandse De Bijenkorf. Het bedrijf zette Walden & Spencer in om hun .be webshop in de kijker te zetten. “Op basis van de aangegeven doelgroep zochten we voor hen uit op welke radio- en tv-zenders ze aanwezig dienen te zijn om de juiste luisteraars en kijkers te bereiken. De campagne liep op MNM en Studio Brussel evenals op de commerciële zenders Joe FM en Qmusic in een twee weken durende radiocampagne.”

Walden & Spencer realiseerde het afgelopen boekjaar een rendement van 12% op haar eigen vermogen. Ook in 2022 heeft Walden & Spencer groeiplannen en kijkt hiervoor uit naar bedrijven in de grafische en communicatiesector.

Walden & Spencer is actief als brand strategist en zet bedrijven in de markt. Hierbij ligt de focus exclusief op strategische branding. Het bedrijf realiseerde het afgelopen boekjaar een rendement van 12% op haar eigen vermogen. Ook in 2022 heeft Walden & Spencer groeiplannen en kijkt hiervoor uit naar bedrijven in de grafische en communicatiesector.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht