Geplaatst door PRGoeroes

Webactueel bekroond tot beste online marketingbureau van Europa

Het Nederlandse Webactueel is begin oktober uitgeroepen als beste online marketingbureau van Europa. Het kreeg daarvoor in het Turkse Istanboel de Best Digital Advertising Agency Award tijdens de vierde International Achievement and Career Awards. De award is één van de meest prestigieuze prijzen in Europa.

De awards werden op 4 oktober tijdens een speciaal event in Istanboel uitgereikt. De belangrijkste tv-kanalen in Turkije zonden de uitreiking live uit.

“Het was een heel goed georganiseerde award-uitreiking, waar honderden mensen aanwezig waren. Er waren ook verschillende grote media aanwezig. Dit zorgde voor een heel goede sfeer”, stelt Yasin Yildirim, eigenaar van Webactueel, dat onder meer maatwerkwebsites ontwikkelt en in Rijswijk is gevestigd. Yasin heeft Webactueel in 2012 opgericht.

“Een R&D team zoekt uit welke bedrijven succesvol presenteren in hun branche. Via deze selectie hebben ze de nummer-1 van onze branche bepaald”, meent Yasin. Hij zegt positief verrast te zijn. “We hebben eerder meerdere prijzen gewonnen. Maar de beste van Europa zijn, is wel een enorme eer.”
“Ons bedrijf heeft dit succes te danken aan het belang dat het hecht aan klanttevredenheid en zijn leiderschap in de sector. Ook al is deze prijs aan mij persoonlijk uitgereikt, het is absoluut een teamprestatie”, zegt Yasin.

De jury prees de klantgerichtheid, expertise en geboekte resultaten van het bedrijf. Er dongen vanuit geheel Europa marketingbureaus mee naar de prijs.