Geplaatst door Yourhosting

Websites beter vindbaar door samenwerking Yourhosting en Yonego

Yourhosting vergroot haar professionaliteit omdat het bedrijf door de extra kennis beter kan inspelen op de wensen van de klant. Daarnaast wordt Yonego geïntroduceerd bij de uitgebreide klantenkring via www.yourhosting.nl. Klanten van Yourhosting kunnen gebruikmaken van verschillende marketingactiviteiten van Yonego met als resultaat dat er meer gericht verkeer naar de website komt. Deze activiteiten bestaan onder meer uit het generen van meer sales van de website, operationele en strategische adviezen en gebruikmaken van door Yonego ontwikkelde technologie.

Valentijn Borstlap, directeur van Yourhosting, is zeer verheugd over deze nieuwe samenwerking. Hij vertelt: “Ik verwacht een vruchtbare samenwerking. Het betreft hier twee professionele bedrijven die elkaar versterken. Ik denk dat de ROI (Return on Investment) mede door deze coöperatie stijgt: de organisatie uit Breda staat om deze specialiteit bekend. Dat is natuurlijk mooi in een tijd waarin hostingorganisaties acteren in een verzadigde markt.”

Joris Toonders, Managing Director van Yonego, vertelt: ”Yourhosting staat bekend om haar ‘altijd bereikbaar’ aanpak. Voor maximale ROI is bereikbaarheid en snelheid van een website cruciaal. Nieuwe klanten van Yonego vinden ons vaak ook via bestaande klanten en partners. Yourhosting krijgt veel vragen van klanten rondom het genereren van meer leads en sales via hun website. Wanneer het rendement van online activiteiten groeit, veranderen websites van visitekaartjes in ROI gedreven marketingmachines.”

Over Yourhosting
Yourhosting is in tien jaar gegroeid tot de grootste shared webhosting provider van Nederland. De organisatie richt zich op webhosting en de verkoop van domeinnamen. De organisatie, gevestigd in Zwolle, heeft een eigen development-team in huis. Deze medewerkers houden zich bezig met de ontwikkeling van software ter verbetering van de kwaliteit voor de klanten. Ondertussen heeft Yourhosting bv te maken met 80.000 klanten en dit aantal blijft stijgen. De helpdesk- en salesafdeling bestaan uit gemotiveerde en professionele medewerkers die gedurende de hele week per e-mail en via de telefoon, antwoord geven op al uw vragen. Ook ’s avonds en op zaterdag staat het team voor u klaar.

Over Yonego
Yonego is een ROI Driven Internet Marketing bureau voor bedrijven. Al sinds de oprichting in 2003 staat meetbaar resultaat centraal en genereert de organisatie miljoenen euro’s aan extra omzet voor haar klanten. Yonego draagt er met haar internet marketing diensten zorg voor dat de doelgroep van haar klanten de organisatie online weet te vinden. Met de ROI Driven strategie blijven de medewerkers van Yonego meten, testen en verbeteren om online rendement van Yonego’s klanten te maximaliseren.