Geplaatst door Webstores

Webstores is een Great Place To Work!

Het digitale bureau Webstores uit Hardenberg is benoemd tot Great Place to Work! Great Place To Work Nederland onderzoekt de mate van vertrouwen, trots en plezier binnen organisaties. Op basis van de resultaten van het medewerkersonderzoek en een analyse van de organisatiecultuur wordt gekeken of er is voldaan aan de criteria voor goed werkgeverschap. Alleen organisaties die de vereiste score behalen mogen de titel ‘Great Place To Work Certified’ dragen.

“Wij zijn er bijzonder trots op dat Webstores gecertificeerd is als “Great Place to Work, we zijn daarmee de eerste organisatie in de regio Hardenberg dat deze titel mag dragen! De afgelopen jaren hebben we in de volle breedte geïnvesteerd in onze medewerkers en de werkomgeving. Het is heel mooi om op deze wijze beloond te worden voor alle initiatieven die we hebben genomen. Het voelt als het winnen van een prijs maar het is vooral de bevestiging dat we hiermee onze ambitie om voorkeurswerkgever in onze regio te zijn waarmaken.” zegt Erik Otten, Algemeen Directeur Webstores.

René Brouwers, directeur van Great Place To Work Nederland: “Goed werkgeverschap is de weg naar organisatiesucces. Organisaties die een cultuur van vertrouwen, trots en plezier hebben, presteren beter. Hier als organisatie in uitblinken is een prestatie. Een prestatie om trots op te zijn en een prestatie die aandacht verdient.” Brouwers over het onderzoek: “Wij vragen de mening van medewerkers op vijf waarden: geloofwaardigheid, respect, eerlijkheid, trots en kameraadschap. Die waarden zijn gekoppeld aan prestaties. Deze aanpak hanteren wij wereldwijd in 60 landen bij jaarlijks ruim 7.000 organisaties.” Via erkenning van goed werkgeverschap streeft Great Place To Work Nederland ernaar om organisaties te stimuleren hun mensen op de eerste plek te zetten en daarmee om nog meer mensen de kans te geven om te kunnen werken bij een geweldige werkgever.

Voor Webstores zijn de resultaten van het onderzoek van groot belang om goed werkgeverschap in te richten. Christien Dries, HR Manager: “Webstores heeft een unieke bedrijfscultuur met hoogopgeleide (veelal jonge) medewerkers die midden in het leven staan. Deze waardering van onze medewerkers is extra speciaal in een heel bijzonder jaar van corona maatregelen. We nemen de resultaten van het onderzoek mee in onze toekomstige HR plannen. De certificering van Great Place To Work bevestigd dat we op de goede weg zijn!”

Voor meer informatie over het werken bij Webstores kunt u terecht op: www.werkenbijwebstores.nl