Industry Wire

Geplaatst door Whello

Whello is snelstgroeiende online marketingbureau van Nederland

Whello snelstgroeiende online marketingbureau van Nederland
Online marketingbureau Whello ontving afgelopen week de eerste FD Gazellen award. Het Amsterdamse bedrijf behaalde in 2018 een groei van 335%, goed voor 10e plaats op de lijst van snelstgroeiende bedrijven in heel Nederland. En Whello is daarmee óók nog eens het snelstgroeiende marketingbureua van heel Nederland!

Wie is Whello?
In 2016 richtten Nasser en Serge het online marketingbureau Whello op. Drie jaar later behoort Whello tot de snelstgroeiende bedrijven van Nederland, mét een fonkelnieuw kantoor in de Amsterdamse Houthavens.

Als full-service marketingbureau voorziet Whello ondernemingen en merken van gepaste duurzame groeistrategieën, waarbij gekeken wordt naar de integratie van verschillende online kanalen. De 30+ specialisten zetten zich onder leiding van Nasser al Kamouchi, Serge de Sousa en Steven Neeteson dagelijks in voor Nederlandse, maar ook buitenlandse bedrijven. De digital agency biedt development, webdesign, content, CRO, SEO, SEA, UX en Social aan. Dit dienstenpakket zorgt voor de beste groeipotentie voor organisaties.

Strategie voor 2020
“Voor Whello eindigt 2019 op een goede voet met het winnen van de FD Gazellen. We richten ons nu op 2020. Onze ontwikkelplannen voor het nieuwe jaar liggen klaar en onze Whello’ers zijn voorbereid op de grote uitdagingen, zoals de komst van internationale marketplaces in Nederland,” aldus oprichter Nasser al Kamouchi.

Oprichter Serge de Sousa voegt daaraan toe: “Wij zetten groot in op de ontwikkeling van onze medewerkers, alleen op die manier kunnen wij relevant blijven tussen de vele andere online marketingbureaus. Door deze constante ontwikkeling helpt ons team onze klanten nog harder te groeien.’’

Partner Steven Neeteson vult hierop aan: “Als groeispecialist zoeken we de breedte op van het digitale speelveld. Deze grens tussen media, communicatie, marketing en consultancy vervaagt heel snel. Wij pakken onze kans om met een multidisciplinair team oplossingen te bieden voor de uitdagingen van de klanten en onze externe partners.”

Naast hard werken en snel groeien, is Whello naast een goede groeispecialist ook een goede werkgever, waarbij werkvakanties en gezellige borrels onderdeel zijn van het werk. Heb jij hulp nodig met jouw online marketingstrategie, klop aan bij Whello! We denken graag met jou mee om duurzame groei te genereren voor jouw organisatie in 2020.

Hoe gaat Whello om met de krappe arbeidsmarkt?
Eén van de grote rem-factoren op de groei van Whello is het aannemen van goed personeel. En daarbij de achterdeur zo goed mogelijk dicht houden. Nasser al Kamouchi: “We geven onze werknemers dan ook ontwikkelingsbudget, waardoor ze zichzelf tijdens werktijd verder kunnen ontwikkelen. Daarnaast moedigen we ze aan om naar allerlei events en meet-ups te gaan. Die constante ontwikkeling zorgt voor uitdaging en een gezonde werkcultuur.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht