Industry Wire

Widespace Nederland groeit sterk

Amsterdam – 02. September 2013 – Widespace, de Europese marktleider in premium mobile advertising, neemt vier account managers aan. Het Nederlandse team van Widespace bestaat vanaf 1 oktober 2013 uit zes personen. Sergio Bouterse, Ella Vogel, Ingmar Rood en Kenny Verhagen gaan het team versterken.

Sergio Bouterse (37) is per 1 augustus gestart als key account manager, hij werkte eerder onder andere als senior account manager online/mobile bij Semilo. Met zijn meer dan tien jaar ervaring in de online media branche, heeft hij een sterk netwerk opgebouwd met verschillende mediabureaus en A-merken.

Per 15 augustus is Ella Vogel (24) als account manager in dienst getreden. Ella was eerder werkzaam bij Semilo en hier verantwoordelijk voor de gehele mobiele tak van de organisatie. De afgelopen twee jaar heeft zij ervaring opgedaan in de verkoop van volledige mobile campagnes, zij was hiermee een van de Nederlandse pioniers in mobile advertising.

Ingmar Rood (28) is op 1 september als key account manager bij Widespace begonnen. Ingmar komt van WebAds en heeft daar een groot netwerk opgebouwd onder adverteerders en media bureaus. Daarvoor heeft hij voor verschillende start-ups gewerkt wat goed aansluit bij de fase waarin Widespace zich op dit moment bevindt.

Kenny Verhagen (28) start per 1 oktober als key account manager bij Widespace. Kenny werkt momenteel nog bij Medical Media en is bekend met de medische, farmaceutische en fmcg-industrie. Zijn ervaring op het gebied van het uitwerken van online concepten voor deze doelgroep, zal hem van pas komen bij Widespace.

Sergio, Ella, Ingmar en Kenny zijn bij Widespace verantwoordelijk voor het werven van nieuwe klanten, het adviseren van klanten over de mobile strategie, het helpen van klanten met het opzetten van campagnes en het opbouwen van een eigen klantenpakket. Ze kunnen hiervoor alle vier putten uit een groot netwerk dat zij inmiddels hebben opgebouwd.

“Widespace is sinds begin dit jaar actief op de Nederlandse markt. De markt weet dat mobile een belangrijk medium is, maar de advertentiebestedingen op mobile blijven achter vergeleken met andere media”, zegt Keith Ta, Head of Sales Nederland bij Widespace. “Het is daarom belangrijk dat er partijen in de markt opstaan die gespecialiseerd zijn in puur mobile adverteren. Zij kunnen adverteerders het juiste advies geven in de mogelijkheden op mobile devices en het behalen van hun mediadoelstellingen. Als organisatie heb je hiervoor de juiste mensen nodig en Widespace is bereid in deze mensen te investeren.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht