Geplaatst door MOAward

Wie verdient in 2021 zo’n felbegeerde MOAward?

Al 13 jaar reikt MOA de MOAwards uit, dé vakprijzen voor o.a. inspirerende insights professionals en toonaangevende marketing research & analytics bureaus die het verschil maken in het vakgebied.

Aanbevelingen in 5 categorieën

Zoals altijd bepalen de vakjury’s de uiteindelijke winnaars, maar iedereen die in het vak werkt, mag kandidaten voordragen voor vijf categorieën:

• Marketing Research & Analytics Bureau
  • Insights Professional – Bureauzijde
  • Insights Professional – Bedrijfszijde
  • Digital & Webanalist
  • Young Talent

Voor de zesde categorie – Insights Scientist – kunnen wetenschappers één (of meerdere) wetenschappelijk(e) artikel(en)/boek/proefschrift insturen die gerelateerd is (zijn) aan het Topic of the Year “Tools for Cap-turing Information to Improve Business Insights.”

Nieuw: Bureau van het Jaar XL

De procedure voor de categorie Marketing Research & Analytics Bureau van het jaar is dit jaar iets aangepast. Waar voorheen alleen de bij de MOA aangesloten bureaus konden worden voorgedragen, komen dit jaar alle bureaus op het gebied van data-analytics, data-science en -insights in aanmerking voor zo’n felbegeerde MOAward.

Aanbevelen kan tot en met 24 februari via moawards.nl

Naast een prachtige bronzen MOAward en een oorkonde levert het winnen van deze prijs voor de winnaars natuurlijk veel erkenning en publiciteit op. Dé reden voor vakgenoten om hun favorieten kenbaar te maken.