Winvision kiest Marcommit voor meer naamsbekendheid

Baarn – Winvision, innovatieve IT-dienstverlener, gaat samenwerken met PR- en contentmarketingbureau Marcommit. De belangrijkste doelstelling is het vergroten van de naamsbekendheid van Winvision op de Nederlandse markt. Daarnaast wordt de autoriteitspositie op het gebied van innovatieve en maatschappelijke IT-projecten verder uitgebouwd. Marcommit is verantwoordelijk voor zowel het strategische als uitvoerende deel van een geïntegreerde aanpak van PR en contentmarketing.
Anita van Dekken, Algemeen Directeur bij Winvision: “Afgelopen jaar hebben we de tijd genomen om te werken aan het merk Winvision en te bepalen waar we voor staan. Nu is het moment om dat te delen met de buitenwereld. Marcommit heeft de juiste kennis, expertise en contacten om ons hier bij te helpen. Zij weten ons verhaal op een effectieve manier bij onze doelgroep te krijgen. Samenwerking is voor ons belangrijk, niet alleen met onze klanten, maar ook met onze partners. We hebben er alle vertrouwen in dat we in Marcommit de partij hebben gevonden waarmee we samen successen gaan behalen.”
Marianne van Barneveld, oprichter van Marcommit: “Winvision voert bijzonder innovatieve en maatschappelijke projecten uit. We zijn enthousiast om aan de slag te gaan en deze projecten middels PR en contentmarketing met een groter publiek te delen. Zo laten we zien waar Winvision voor staat en zorgen we voor meer naamsbekendheid. Het enthousiasme en de dynamiek bij Winvision bieden ons nog meer mogelijkheden om betere resultaten te halen en de autoriteitspositie van Winvision een boost te geven.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.