Wolters Kluwer introduceert TaxVisions

8 juni, 2015 – Wolters Kluwer Nederland, informatieleverancier voor juridische en fiscale professionals, brengt met TaxVisions een unieke propositie naar de fiscale markt.

TaxVisions is een nieuwe, innovatieve online tool die fiscalisten via korte videopresentaties helpt bij een snelle en efficiënte voorbereiding op het vaktechnisch overleg (VTO). Hierdoor kunnen zij een effectievere bijdrage leveren aan de kwaliteit van het VTO.

Met behulp van drie minuut durende video’s krijgt de fiscalist elke week uitleg over drie of vier van de belangrijkste uitspraken, besluiten of wetgeving uit het gerenommeerde fiscale jurisprudentieblad Vakstudie Nieuws. Aan de wekelijkse edities van TaxVisions werken topauteurs mee uit de fiscale sector die in korte tijd in staat zijn om ingewikkelde fiscale materie uit te leggen in audio, beeld en tekst. TaxVisions staat onder leiding van hoofdredacteur prof.dr.mr. E.J.W. Heithuis.

Angélique Wouters, Business Unit Directeur Tax & Accounting Publishing bij Wolters Kluwer Nederland: “Ons streven is om online informatie oplossingen en tools te ontwikkelen, waarmee het werkproces van fiscale professionals wordt ondersteund en vereenvoudigd. Op deze manier helpen wij hen om in hun dagelijkse werk meer efficiency en effectiviteit te realiseren en tegelijkertijd hun klanten beter te bedienen. Binnen Wolters Kluwer wordt het proces voor het ontwikkelen van nieuwe oplossingen primair gedreven door de behoeften van onze klanten. De introductie van TaxVisions sluit hier volledig op aan.”

Over Wolters

Kluwer Wolters Kluwer Nederland biedt professionals in de juridische en fiscale sectoren up-to-date informatie, software en tools aan. Onder onze marktleidende oplossingen behoren Navigator, SmartDox, en Kleos. Wolters Kluwer is actief in meer dan 170 landen in Europa, Noord-Amerika, Azië en Zuid-Amerika, telt wereldwijd ongeveer 19.000 medewerkers en had in 2014 een omzet van 3,7 miljard euro. Het hoofdkantoor van Wolters Kluwer is gevestigd in Alphen aan den Rijn. Aandelen van Wolters Kluwer staan genoteerd op de Euronext Amsterdam (WKL) en zijn eveneens opgenomen in de AEX- en Euronext 100-indexen.
Voor meer informatie over onze klanten, produ