Industry Wire

Geplaatst door Pink Marketing

Woningborg kiest voor Pink marketing en Pünktlich

De grootste waarborgverzekeraar op het gebied van woningbouw in Nederland kiest voor Pink Marketing en Pünktlich. Na een herpositionering startte deze maand de eerste landelijke campagne. Focus van de campagne zal liggen op het behouden van haar dominante marktpositie en het vergroten van de naamsbekendheid.

Selma Jacobs
Woningborg is marktleider, maar dit bleek niet uit onze naamsbekendheid. In Pink en Pünktlich vonden we ervaren, maar ook flexibele combinatie van bureaus dat ons op meerdere vlakken verder kon brengen. Ze deden gedegen onderzoek naar de herpositionering van ons merk en ontwikkelden een frisse daarop aansluitende huisstijl. Gevolgd door een campagne gericht op onze beide doelgroepen, bouwers en huizenkopers.

Boudewijn de Jong
Het vraagstuk van Woningborg paste perfect bij onze dienstverlening. Na het ontwikkelen van de positionering (Pünktlich) zijn we direct aan de slag gegaan met een campagne (Pink Marketing). Door het transmediale concept kunnen we creatie, data en media perfect op elkaar laten aansluiten.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht