Geplaatst door Xerox

Xerox organiseert ‘Now & Next’ Premier Partner Forum in Londen

De Meern, 3 oktober 2022 – Met genoegen kondigt Xerox aan dat het Premier Partner Forum na een onderbreking van twee jaar, weer live plaatsvindt. Dit keer komt het Premier Partner netwerk in Londen bijeen op 4 en 5 oktober.

Het tweedaagse evenement biedt Xerox voornaamste printpartners, bedrijfseigenaren en voorlopers op het gebied van grafische communicatie uit de hele wereld de mogelijkheid om hun bedrijf te laten groeien door kennis en ideeën uit te wisselen, te netwerken met andere printpartners, leveranciers van marketingdiensten en belanghebbenden uit de sector.

Het evenement omvat een boeiende mix van keynote-presentaties en informatiebijeenkomsten met actuele onderwerpen uit de sector. Ook is er een uitstapje naar Xerox Uxbridge Innovation Center.

Een selectie van de presentaties:
• Brug tussen fysiek & digitaal – Steve Bandrowczak, Xerox CEO
• Toekomst van Automation & AI – Sophie Hackford, Global Technology Futurist
• De weg naar CO2-neutraliteit – Lance Hill, Managing Director bij Eight Plus en lid van de Premier Partner Advisor Council.
• Slim omgaan met financiën – John Curtis, Senior Vice President, Global Offerings bij FITTLE, Xerox Financial Services

“Xerox zet zijn missie voort om de printindustrie opnieuw uit te vinden. We werken samen met onze partners om de kloof tussen het heden en de toekomst te dichten en maken gebruik van digitale intelligentie zoals AI, AR en data analytics om de productiviteit en mogelijkheden in ons hele productieportfolio te verbeteren”, aldus Tracey Koziol, Senior Vice President of Global Offerings bij Xerox. “Tijdens ons tweedaagse evenement werken we verder samen met partners aan onze gezamenlijke ambities, geven we updates over ons innovatieve aanbod en vieren we de prestaties en bijdragen van onze partners.”

Best of Best Awards
Xerox maakt ook de winnaars bekend van de ‘Best of Best Awards 2022,’ die Xerox grafische communicatieklanten bewieroken die de productietechnologie het beste gebruiken om de passie voor print te bevorderen. Het is voor de zesde keer dat Xerox de Best of Best Awards toekent aan Premier Partners die uitzonderlijke resultaten leveren door middel van innovatie, creativiteit, kwaliteit en zakelijk succes.

Over Xerox
Al meer dan 100 jaar vernieuwt Xerox (Nasdaq: XRX) de werkplekervaring. Gebruikmakend van onze leidende positie in kantoor- en printtechnologie, hebben we ons uitgebreid naar software en diensten om bedrijven en hun medewerkers te voorzien in hun dagelijkse behoeften. Van kantoor tot industriële omgevingen, onze gedifferentieerde bedrijfsoplossingen en financiële diensten zijn ontworpen om onze klanten – ongeacht waar dat werk wordt gedaan – elke dag beter te laten werken. Vandaag de dag zetten wetenschappers en engineers van Xerox ons nalatenschap van innovatie voort met disruptieve technologieën in digitale transformatie, augmented reality, robotgestuurde procesautomatisering, 3D-printen, Industrial Internet of Things en cleantech. Meer informatie op xerox.com.

-XXX-

Ga voor het ontvangen van RSS-nieuwsfeeds naar https://www.news.xerox.com. Ga voor open commentaar, industrieperspectieven en standpunten naar https://www.linkedin.com/company/xerox, https://twitter.com/xerox, https://www.facebook.com/XeroxCorp, https://www.instagram.com/xerox/, https://www.youtube.com/XeroxCorp.
Xerox® is een handelsmerk van Xerox in de Verenigde Staten en/of andere landen.