Geplaatst door Xiaomi

Xiaomi 11T en Xiaomi 11T Pro vanaf vandaag in de winkels

Den Haag, 15 oktober 2021 – Nederlandse tech-liefhebbers en de creatieve industrie kunnen vandaag hun hart ophalen. Vanaf vanmiddag 15:00 uur ligt de langverwachte Xiaomi 11T serie, bestaande uit de Xiaomi 11T en Xiaomi 11T Pro, in de winkel. Xiaomi, volgens het Canalys rapport van juli 2021 de nummer 2 in smartphones wereldwijd, heeft de filmische krachtpatsers gemaakt voor creatievelingen. De toestellen hebben “Cinemagische” functies, zoals de drievoudige camera met hoge resolutie en AI-gedreven tools. Een volle batterij heb je bij de Xiaomi 11T Pro in slechts 17 minuten*, een mijlpaal voor de smartphone-industrie.

Xiaomi 11T Pro

Met het vlaggenschipmodel, de Xiaomi 11T Pro, kun je foto’s en video’s van professionele kwaliteit maken. Het toestel heeft een drievoudige camera met een professionele 108 MP groothoek-, 2x telemacro- en een 120° ultragroothoeklens. Daarnaast beschikt de smartphone over indrukwekkende beeldverwerking, met One-Click AI cinema-modi, 8K-opname en HDR10+. Hierdoor kun je beelden vastleggen met dezelfde slimme ISO-technologie als in digitale camera’s.

Met het duurzame en responsieve, haarscherpe scherm heb je altijd een prachtig beeld. Het door DisplayMate met een A+ beoordeelde 6,67” FHD+ 120 Hz AMOLED platte beeldscherm is uitgerust met TrueColor, en HDR10+. De Xiaomi 11T Pro heeft verder Dolby Vision® en speciale dubbele luidsprekers met SOUND BY Harman Kardon.

Het toestel heeft nogal een uithoudingsvermogen: het is de eerste smartphone met 120W Xiaomi HyperCharge-technologie. Deze technologie laadt de batterij op tot 100% in slechts 17 minuten*.

Xiaomi 11T

Ook de Xiaomi 11T maakt Cinemagie voor iedereen beschikbaar, met een drievoudige camera met 108 MP groothoeklens, een ultragroothoeklens van 120° en een 2x telemacro-camera. Hierbij is een 6.67” 120 Hz platte AMOLED-scherm geïntegreerd, dat eveneens glashelder is. Ook hier is supersnel laden gegarandeerd: tot 100% in slechts 36 minuten*.

Als een echte professional

Met beide modellen kruip je in de huid van een creatieve professional. De Xiaomi 11T series integreren One-Click AI-bioscoop modi die ook door professionele cinematografen worden gebruikt. Hiertoe behoren Time Freeze, Night Time-Lapse en Magic Zoom. Daarnaast worden geluiden op filmische wijze tot leven worden gewekt met Audio Zoom.

Prijzen en beschikbaarheid

De Xiaomi 11T Series zijn beschikbaar vanaf 15 oktober 15:00 om uur, via de partners van Xiaomi en natuurlijk via mi.com.

De adviesverkoopprijzen zijn als volgt:

Xiaomi 11T Pro: 8GB / 128GB versie € 649,- & 8GB / 256GB versie € 699,-

Xiaomi 11T: 8GB / 128GB versie € 549,- & 8GB / 256GB versie € 599,-

Over Xiaomi Corporation

Xiaomi Corporation is opgericht in april 2010 en staat sinds 9 juli 2018 (1810.HK) genoteerd aan de Main Board van de Hong Kong Stock Exchange. Xiaomi is een internetbedrijf met in de kern smartphones en slimme hardware die is verbonden met een IoT-platform. Met een even grote nadruk op innovatie en kwaliteit streeft Xiaomi voortdurend naar een hoogwaardige gebruikerservaring en operationele efficiëntie. Het bedrijf ontwikkelt onophoudelijk geweldige producten met eerlijke prijzen om iedereen in de wereld te laten genieten van een beter leven door middel van innovatieve technologie.

Vanaf juli 2021 is Xiaomi het op één na grootste smartphone merk ter wereld. Het bedrijf heeft ook een toonaangevend AIoT (AI+IoT) consumentenplatform opgericht, met 351.1 miljoen slimme apparaten die op het platform zijn aangesloten, met uitzondering van smartphones en laptops. Momenteel is Xiaomi aanwezig in meer dan 100 landen en regio’s over de hele wereld. In augustus 2021 stond het bedrijf voor de derde keer op de Fortune Global 500-lijst, op de 338e plaats, 84 plaatsen hoger dan in 2020. Xiaomi is een onderdeel van de Hang Seng Index, Hang Seng China Enterprises Index en Hang Seng TECH Index.

Voor meer informatie over Xiaomi, zie https://blog.mi.com/en/