Industry Wire

Geplaatst door One Shoe

Yakult kiest bureau One Shoe

Yakult heeft reclame- en internetbureau One Shoe in de arm genomen voor het optimaliseren van het online platform van het merk.

Yakult, producent van de beroemde gefermenteerde probiotische melkdrank met dezelfde naam, biedt via zijn Europese websites productinformatie en bedrijfsinformatie over de drank. Ieder flesje Yakult bevat ten minste 6,5 miljard Lactobacillus casei Shirota bacteriën. One Shoe zal het Yakult webplatform verder optimaliseren en doorontwikkelen. Michel van Velde, CEO One Shoe: “We zetten graag onze kennis en kunde in om de doorontwikkeling van Yakult online te verzorgen.”

Over One Shoe

Bureau One Shoe is een toonaangevend reclame- en internetbureau uit Utrecht met een unieke mix van strategie, creatie, reclame en development. Het bureau combineert denkkracht met creativiteit en het daadwerkelijk bouwen van campagnes, platformen en toepassingen. Met al deze disciplines onder één dak realiseert One Shoe

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht