Industry Wire

Geplaatst door Copernica Marketing Software

De Zaak streeft naar een verhoging van klikgedrag

SBP B.V – De Zaak, uitgever van het gelijknamige tijdschrift, werkt sinds kort met de marketingsoftware van Copernica. De organisatie zet de software in voor haar eigen e-mailmarketingactiviteiten.

De Zaak gebruikt de software om haar wekelijkse e-mailnieuwsbrief, in twee edities (leden- en niet-ledenversie) te verzenden naar haar adressenbestand. “De samenstelling van de nieuwsbrieven, de verzending, en de rapportages gebeuren allemaal binnen het Copernica-pakket.”, vertelt Harry Steenkamp, algemeen directeur De Zaak. Op termijn zullen ook de nieuwsbrieven van de andere titels (Ondernemingsbeurs en Verenigingen & Stichtingen) als ook de salesnieuwsbrief met behulp van Copernica worden verstuurd.

“We streven ernaar om het klikgedrag verder te verhogen. Dit achten wij zeker mogelijk met het gebruik van dit nieuwe software-pakket.”, vervolgt Steenkamp. “Daarnaast zullen we op basis van analyses de content en acties meer en meer proberen af te stemmen op de wensen van individuele klanten.”

Over SBP B.V – De Zaak:

De Zaak is een betrouwbaar, inspirerend én interactief kennisnetwerk voor ondernemers. Bij ons vindt u op één adres alles wat u in uw dagelijkse bedrijfsvoering nodig heeft. De Zaak biedt nieuws, persoonlijk advies en praktische informatie. Dat doen we zakelijk en efficiënt. We hebben aandacht voor uw vragen en uw oplossingen. In al onze media! Kijk voor meer informatie over De Zaak op www.dezaak.nl.

Over Copernica Marketing Software:

Copernica is marketing software voor emailmarketing, websites en mobile en automatische campagnes. Kijk voor meer informatie op www.copernica.com.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht