Industry Wire

Geplaatst door OnlineResults

Zaans Medisch Centrum kiest voor OnlineResults

Hiertoe analyseerst OnlineResults allereerst de huidige resultaten en effectiviteit en vergelijkt de resultaten met nieuwe wensen en eisen van zowel de websitebezoekers als de organisatie. Waar nodig scherpen we de doelstellingen aan. Dit alles verwerken we in een Internet Score Card.

Doel is niet alleen te achterhalen wat verschillende onderdelen van de website concreet opleveren, maar de website ook aan te passen aan de nieuwe maatstaven op het gebied van usability, zoekmachinemarketing en conversie.

Tijdens een workshop leren we de online marketeers van het Zaans Medisch Centrum om zelf vervolgmetingen te doen, door ze inzicht te geven in onder meer webstatistieken, zoekmachinemarketing en usability. Bent u ook geïnteresseerd in een het bepalen of aanscherpen van uw online strategie? Neem dan contact – www.onlineresults.nl/contact – op met OnlineResults en vraag naar de mogelijkheden voor uw organisatie.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht