Geplaatst door Zalando

Zalando lanceert ‘Zalando Plus’ voor Belgische klanten, het lidmaatschapsprogramma met premium voordelen

Belgische Zalando Plus-leden kunnen vanaf nu genieten van exclusieve toegang tot populaire releases in de modewinkel van Zalando en tot aantrekkelijke aanbiedingen op Lounge by Zalando, evenals snellere, premium levering en prioritaire klantenservice.
Zalando Plus biedt partnermerken de mogelijkheid om Zalando’s meest loyale klanten in België te bereiken en een zeer modebewuste klantengroep te bereiken.
De lancering van het Plus-lidmaatschapsprogramma voor Belgische klanten onderstreept Zalando’s ambitie om het startpunt voor mode in het land te zijn.
BERLIJN, 26 SEPTEMBER 2023 // Zalando, een toonaangevend Europees e-commerce bestemming voor mode en lifestyle, lanceert vandaag zijn Zalando Plus-lidmaatschapsprogramma voor Belgische klanten, die kunnen genieten van eersteklas modevoordelen en prioritaire diensten. Belgische Plus-leden hebben als eerste toegang – priority access – tot populaire releases in de modewinkel van Zalando en tot geselecteerde deals op Lounge by Zalando, Zalando’s shopping club. Door Plus in België te lanceren, krijgen klanten meer mogelijkheden en overtuigende redenen om met Zalando in zee te gaan. Bovendien stelt het Zalando’s merkpartners ook in staat om nóg diepere relaties op te bouwen met de meest loyale klanten van het bedrijf.

Dankzij priority access kunnen Plus-leden als eerste modereleases shoppen en kiezen uit exclusieve, limited-edition merksamenwerkingen, sneaker hot drops en zeer aantrekkelijke deals op Lounge by Zalando. Bovendien worden Zalando Plus-leden als eerste op de hoogte gebracht wanneer hun favoriete items weer op voorraad zijn of in de uitverkoop gaan. Plus-leden krijgen ook voorrang bij de klantenservice en een snellere premium levering binnen één tot twee werkdagen. Daarenboven kunnen Belgische Plus-leden genieten van de nieuwe Plus-ervaring, die het beste van Zalando samenbrengt in een nieuwe en premium look en feel.

Fabio Baum, Zalando’s General Manager voor de Benelux en Scandinavië, zegt: “Ik ben er trots op om Zalando Plus in België te introduceren, waardoor Belgische klanten toegang krijgen tot spannende modevoordelen en nóg meer gemak. Dankzij Plus kunnen leden exclusieve modereleases en aantrekkelijke deals als eerste shoppen. Ze hebben bijvoorbeeld vroegtijdige toegang tot limited-edition samenwerkingen met designer- of streetwearmerken en tot deals in onze online outletwinkel Lounge by Zalando. Leden profiteren ook van gratis, snelle levering binnen één tot twee werkdagen en een snellere en persoonlijkere ervaring wanneer ze contact opnemen met de klantenservice. Met ons lidmaatschapsprogramma verdiepen we de relaties met onze trouwste klanten: Plus-leden bezoeken ons twee keer zo vaak als klanten zonder Plus-lidmaatschap. Tegelijkertijd bieden we merken een platform aan om een zeer modebewuste doelgroep te bereiken en met hen in contact te komen. De Plus-lancering onderstreept onze ambitie om het startpunt voor mode te zijn voor zowel klanten als zakenpartners in België.”

In de afgelopen jaren is het Zalando Plus-ledenbestand gegroeid tot meer dan twee miljoen leden in zes landen (Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk, Italië, Nederland en Zwitserland). Zalando zal in de toekomst blijven investeren in zijn lidmaatschapsprogramma door de ervaring uit te breiden naar nieuwe markten en te investeren in nieuwe voordelen. Belgische klanten kunnen Zalando Plus veertien dagen gratis uitproberen en vervolgens 14,95 euro betalen voor het jaarlijkse lidmaatschap.

Over Zalando

Zalando (https://corporate.zalando.com) is een toonaangevende e-commerce bestemming voor mode en lifestyle in Europa. Opgericht in 2008 in Berlijn, bedient Zalando meer dan 50 miljoen actieve klanten in 25 markten met kleding, schoenen, accessoires en cosmetica. Het assortiment van internationale merken varieert van wereldberoemde namen tot lokale labels. Zalando biedt een one-stop modebeleving voor inspiratie, innovatie, interactie en shopping. Als Europa’s meest modieuze tech-bedrijf, werken we doorlopend aan digitale oplossingen om de fashion journey te verbeteren: voor onze klanten, partners en elke speler in het Zalando-verhaal. Onze visie is om het startpunt voor mode te zijn met een netto positieve impact voor mens en planeet.