Geplaatst door Zebra

Zebra Technologies introduceert vijf robuuste mobiele computers om de productiviteit van medewerkers te verhogen

Amsterdam – Zebra Technologies Corporation, (NASDAQ: ZBRA), een innovator met oplossingen die bedrijven in staat stelt een prestatievoordeel te behalen, kondigt vandaag de eerste enterprise-klasse mobiele computers aan die draaien op het Android™ 10-besturingssysteem (OS): de TC21 / TC26, TC52x / TC57x en MC3300x. Met geïntegreerde scanning en unieke softwaremogelijkheden mogelijk gemaakt door Mobility DNA, zijn de vijf nieuwe apparaten ontworpen voor retail, transport en logistiek (T&L), mobiliteit in het veld en magazijnomgevingen om de productiviteit en effectiviteit van medewerkers te verbeteren.

“Deze vijf nieuwe producten die op het nieuwste Android 10-besturingssysteem zijn gebouwd, breiden het Android-leiderschap van Zebra uit tot het grootste portfolio in de branche en bieden bedrijven beveiliging op lange termijn,” aldus Casper Zweers, regiodirecteur Benelux bij Zebra Technologies. “In de opbouwfase na de COVID-19-pandemie moeten retailers, T&L en buitendienstverleners hun activiteiten aanpassen met de meest moderne mobiele oplossingen om klantenservice en veiligheid te verbeteren.”

Zebra’s TC21/TC26 mobiele computers bieden de juiste duurzaamheid, zakelijke functies en accessoires van enterprise-klasse om de productiviteit te verhogen tegen een aantrekkelijke prijs. Met de meest uitgebreide en krachtige set softwaretools in de branche zijn deze apparaten ontworpen voor kleine en middelgrote bedrijven (MKB), retailers en buitendienstverleners. Bedrijven kunnen bestaande Android-applicaties op deze apparaten ook gemakkelijk hergebruiken samen met Zebra-tablets en voertuig-gemonteerde oplossingen dankzij een gemeenschappelijk architectuurplatform.

Zebra’s volgende generatie TC52x/TC57x mobiele computers beschikken over een van de snelste processoren, samen met een zeer helder beeldscherm voor een betere leesbaarheid van tekst en video. Deze nieuwe generatie is gebaseerd op de toonaangevende TC52 / TC57-touchcomputers die meer dan twee miljoen keer verkocht zijn. Deze apparaten zullen bedrijven helpen te voldoen aan de snel veranderende eisen van de detailhandel, waaronder Buy Online and Pickup in Store (BOPIS). Daarnaast zullen zij ook hulp bieden in de bezorg-, post-, T&L- en gezondheidszorgsector. Sterker nog, later dit jaar zullen er van de TC21/TC26 en TC52x versies met speciale plastics voor medische omgevingen beschikbaar zijn voor verpleegkundigen, artsen en eerstehulpverleners.

De MC3300x mobiele computer is licht in gewicht en verkrijgbaar in vier vormfactoren met drie toetsenbordopties. Dit biedt de flexibiliteit die nodig is voor situaties in distributiecentra, magazijnen en productieprocessen met 35% extra batterijcapaciteit. De MC300x, heeft ook een verbeterde duurzaamheid, waaronder een valcapaciteit van 1,8 meter en verbeterde WiFi-connectiviteit, waardoor de productiviteit van de werknemer verder toeneemt.

Alle producten bevatten Zebra’s Mobility DNA-suite met toepassingen voor eindgebruikers, ontwikkeltools en hulpprogramma’s die Android transformeren tot een bedrijfsklaar besturingssysteem. De LifeGuard™ voor Android software-beveiligingsoplossing zorgt voor toegang tot voorspelbare beveiligings-/patchupdates gedurende een langere periode, en Zebra OneCare®-services bieden operationele continuïteit voor de dagelijkse eisen van bedrijven. Deze unieke Zebra-mogelijkheden maximaliseren de klantvoordelen door het beheer te vereenvoudigen, de beveiliging te versterken en de training en adoptietijd te verkorten.

Deze nieuwe mobiele computers draaien op de nieuwste platformarchitectuur van Zebra en maken de onlangs aangekondigde Zebra MotionWorks® Proximity-oplossing mogelijk, die de veiligheid van werknemers helpt beschermen en hun productiviteit in werkomgevingen verhoogt.

De MC3300x
Belangrijkste punten:
• Zebra introduceert vijf nieuwe robuuste mobiele computers op basis van het nieuwste Android 10-besturingssysteem, die zakelijke mobiliteitsoplossingen bieden om aan snel veranderende zakelijke eisen te voldoen met hogere productiviteit.
• TC21/TC26-touchcomputers bieden een balans tussen kosteneffectiviteit en speciaal gebouwde functionaliteiten voor het MKB.
• Met meer dan twee miljoen TC52/TC57-touchcomputers in het veld, biedt de nieuwe TC52x/57x verbeterde mogelijkheden voor retailers en bezorgers om de klanttevredenheid te verhogen.
• De MC3300x heeft extra batterijcapaciteit om drie ploegendiensten te ondersteunen in distributiecentra van magazijnen en productieactiviteiten.
• Uiteindelijk kunnen bedrijven toekomstbestendige, mobiele oplossingen selecteren die passen bij hun behoeften voor klantmeting, wachtrijonderbreking, voorraadbeheer of positieve patiëntidentificatie-applicaties.

OVER ZEBRA
Zebra (NASDAQ: ZBRA) stelt vooruitstrevende bedrijven in de retail/e-commerce, productie, vervoer en logistiek, gezondheidszorg en andere bedrijfstakken in staat hun concurrenten een stap voor te blijven. Met meer dan 10.000 partners in 100 landen leveren wij op maat gemaakte end-to-endoplossingen waarmee mensen, goederen en gegevens op intelligente wijze met elkaar worden verbonden en aan de hand waarvan onze klanten bedrijfskritische beslissingen kunnen nemen. Onze toonaangevende oplossingen maken het winkelen voor de klant aangenamer en stellen u in staat uw voorraad te volgen en beheren. Bovendien maken ze efficiëntere toeleveringsketens en betere zorg aan patiënten mogelijk. In 2019 rangschikte Zebra # 166 op de lijst van Forbes van ’s werelds beste werkgevers, en het bedrijf sloot zich aan bij de S&P 500-index. Ga voor meer informatie naar www.zebra.com of meld je aan voor onze nieuwsmeldingen. Volg ons op onze Your Edge-blog samen met LinkedIn, Twitter en Facebook.

ZEBRA en de gestileerde afbeelding van het Zebra hoofd zijn handelsmerken van Zebra Technologies Corporation, geregistreerd in vele rechtsgebieden wereldwijd. Alle andere handelsmerken zijn het eigendom van hun respectieve eigenaren. ©2020 Zebra Technologies Corporation en zijn dochteronderenmingen.